نمایشگاه های بین المللی فارس:

برگزاری نخستین جلسه شورای ساماندهی نمایشگاه‌های بین المللی فارس

4 ارديبهشت 1401 ساعت 11:18

در این نشست، تقویم نمایشگاهی سال جاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


به گزارش حافظ خبر،  نخستین جلسه شورای ساماندهی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در سال جاری با حضور اعضا و به ریاست  فرهادی، مدیر عامل شرکت برگزار شد.


در این جلسه فرهادی با تاکید بر تلاش حداکثری مجموعه نمایشگاه ها با هدف حمایت از تولید کنندگان،گفت: امسال 73 عنوان نمایشگاه در این مجموعه برگزار خواهد شد که این حاکی از آن است که سال پر تلاشی پیش روی بنده و همکارانم خواهد بود و باید جهادی کار کنیم.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی افزود: تلاش می کنیم تا با برگزاری نمایشگاه هایی ویژه، شرکت های دانش بنیان و تولید کنندگان را در حوزه های مختلف با هدف تحقق شعار سال حمایت و تشویق کنیم.

وی بیان کرد: صنعت نمایشگاهی به عنوان زیر ساخت و پیشران تولید و صنعت موجب رونق تولید و اقتصاد ملی می شود، بنابراین با برگزاری نمایشگاه های تخصصی می توانیم  در جهت توسعه و پیشرفت استان و کشور گام های موثری برداریم؛ به شرط آن که  به نقش و جایگاه موثر نمایشگاه ها اهمیت داده شود.

فرهادی در ادامه افزود: با حفظ محوریت رسالت و ماهیت اقتصادی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، تلاش می کنیم تا همزمان با رویکرد تحقق شعار سال و فرامین راهبردی مقام معظم رهبری به موازات اجرای برنامه های فرهنگی اسلامی متناسب با محیط نمایشگاه، سهم حضور بانوان و زنان را جهت معرفی توانمندی های خود در امر تولید و فعالیت های اقتصادی دانش محور، با برگزاری نمایشگاه های ویژه افزایش دهیم .

 در این جلسه ضمن بررسی تقویم نمایشگاه ها در سال جاری، پیشنهاداتی هم از سوی اعضا برای برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه ها اراِئه شد.


کد مطلب: 25297

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/25297/برگزاری-نخستین-جلسه-شورای-ساماندهی-نمایشگاه-های-بین-المللی-فارس

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir