۰
plusresetminus
نمایشگاه های بین المللی فارس:

برگزاری نخستین جلسه شورای ساماندهی نمایشگاه‌های بین المللی فارس

تاریخ انتشاريکشنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۸
در این نشست، تقویم نمایشگاهی سال جاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
برگزاری نخستین جلسه شورای ساماندهی نمایشگاه‌های بین المللی فارس
به گزارش حافظ خبر،  نخستین جلسه شورای ساماندهی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در سال جاری با حضور اعضا و به ریاست  فرهادی، مدیر عامل شرکت برگزار شد.


در این جلسه فرهادی با تاکید بر تلاش حداکثری مجموعه نمایشگاه ها با هدف حمایت از تولید کنندگان،گفت: امسال 73 عنوان نمایشگاه در این مجموعه برگزار خواهد شد که این حاکی از آن است که سال پر تلاشی پیش روی بنده و همکارانم خواهد بود و باید جهادی کار کنیم.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی افزود: تلاش می کنیم تا با برگزاری نمایشگاه هایی ویژه، شرکت های دانش بنیان و تولید کنندگان را در حوزه های مختلف با هدف تحقق شعار سال حمایت و تشویق کنیم.

وی بیان کرد: صنعت نمایشگاهی به عنوان زیر ساخت و پیشران تولید و صنعت موجب رونق تولید و اقتصاد ملی می شود، بنابراین با برگزاری نمایشگاه های تخصصی می توانیم  در جهت توسعه و پیشرفت استان و کشور گام های موثری برداریم؛ به شرط آن که  به نقش و جایگاه موثر نمایشگاه ها اهمیت داده شود.

فرهادی در ادامه افزود: با حفظ محوریت رسالت و ماهیت اقتصادی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، تلاش می کنیم تا همزمان با رویکرد تحقق شعار سال و فرامین راهبردی مقام معظم رهبری به موازات اجرای برنامه های فرهنگی اسلامی متناسب با محیط نمایشگاه، سهم حضور بانوان و زنان را جهت معرفی توانمندی های خود در امر تولید و فعالیت های اقتصادی دانش محور، با برگزاری نمایشگاه های ویژه افزایش دهیم .

 در این جلسه ضمن بررسی تقویم نمایشگاه ها در سال جاری، پیشنهاداتی هم از سوی اعضا برای برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه ها اراِئه شد.
کد مطلب : ۲۵۲۹۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما