معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و و‌رزشی شهرداری شیراز:

 اعلام ویژه برنامه‌های تابستانی شهرداری شیراز برای اوقات فراغت شهروندان شیرازی

21 خرداد 1401 ساعت 11:02

گزارشگر : منیره خسروبیگ

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شیراز برنامه های تابستانی این سازمان را تشریح کرد.


به گزارش حافظ خبر، مصطفی مشفقیان‌ اظهار کرد: این رویداد با هدف افزایش نشاط اجتماعی و غنی‌سازی‌ اوقات فراغت شهروندان برنامه ریزی شده که فرصت مناسبی نیز برای ارتقا و بازیابی سرمایه‌های فرهنگی و اجتماعی شهر و همچنین استعدادیابی ورزشی و هنری در رشته‌های مختلف نیز است.

وی با بیان اینکه برگزاری انواع کلاس‌، دوره‌ و اردو از ویژه برنامه‌های این رویداد بوده، گفت: در کلاس‌های حوزه هنری بیش از پنجاه رشته درنظر گرفته شده است.

معاون شهردار شیراز اضافه کرد: همچنین طی سه ماه تابستان علاوه بر دوره‌های تخصصی امداد و نجات، کلاس‌ها و دوره‌های متنوع ورزشی در رشته‌های فوتبال، بسکتبال، والیبال، کشتی، ورزش‌های رزمی و... برگزار خواهد شد.

مشفقیان از برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزش قرآن کریم، احکام و عقاید اسلامی و همچنین دوره‌های آموزش نجوم و ستاره شناسی تخصصی و عمومی به عنوان دیگر ویژه برنامه‌های این رویداد نام برد.

وی  افزود: اردوهای جذاب تفریحی و ورزشی و همچنین اجرا بازی‌های شاد و مفرح به صورت گروهی و خانوادگی از دیگر موارد برنامه ریزی شده در این رویداد برشمرد.

رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و و‌رزشی شهرداری شیراز در پایان با بیان اینکه تلاش این سازمان در جهت برگزاری برنامه های فرهنگی متنوع برای اوقات فراغت خانواده ها معطوف شده در ادامه خاطر نشان کرد: با اجرای این برنامه‌ها رویدادی مناسب برای ارتقای شادی و نشاط اجتماعی مبتنی بر فرهنگ ایرانی-اسلامی نیز رقم خواهد خورد.


کد مطلب: 25648

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/25648/اعلام-ویژه-برنامه-های-تابستانی-شهرداری-شیراز-اوقات-فراغت-شهروندان-شیرازی

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir