۰
plusresetminus
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و و‌رزشی شهرداری شیراز:

 اعلام ویژه برنامه‌های تابستانی شهرداری شیراز برای اوقات فراغت شهروندان شیرازی

تاریخ انتشارشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۲
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شیراز برنامه های تابستانی این سازمان را تشریح کرد.
 اعلام ویژه برنامه‌های تابستانی شهرداری شیراز برای اوقات فراغت شهروندان شیرازی
به گزارش حافظ خبر، مصطفی مشفقیان‌ اظهار کرد: این رویداد با هدف افزایش نشاط اجتماعی و غنی‌سازی‌ اوقات فراغت شهروندان برنامه ریزی شده که فرصت مناسبی نیز برای ارتقا و بازیابی سرمایه‌های فرهنگی و اجتماعی شهر و همچنین استعدادیابی ورزشی و هنری در رشته‌های مختلف نیز است.

وی با بیان اینکه برگزاری انواع کلاس‌، دوره‌ و اردو از ویژه برنامه‌های این رویداد بوده، گفت: در کلاس‌های حوزه هنری بیش از پنجاه رشته درنظر گرفته شده است.

معاون شهردار شیراز اضافه کرد: همچنین طی سه ماه تابستان علاوه بر دوره‌های تخصصی امداد و نجات، کلاس‌ها و دوره‌های متنوع ورزشی در رشته‌های فوتبال، بسکتبال، والیبال، کشتی، ورزش‌های رزمی و... برگزار خواهد شد.

مشفقیان از برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزش قرآن کریم، احکام و عقاید اسلامی و همچنین دوره‌های آموزش نجوم و ستاره شناسی تخصصی و عمومی به عنوان دیگر ویژه برنامه‌های این رویداد نام برد.

وی  افزود: اردوهای جذاب تفریحی و ورزشی و همچنین اجرا بازی‌های شاد و مفرح به صورت گروهی و خانوادگی از دیگر موارد برنامه ریزی شده در این رویداد برشمرد.

رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و و‌رزشی شهرداری شیراز در پایان با بیان اینکه تلاش این سازمان در جهت برگزاری برنامه های فرهنگی متنوع برای اوقات فراغت خانواده ها معطوف شده در ادامه خاطر نشان کرد: با اجرای این برنامه‌ها رویدادی مناسب برای ارتقای شادی و نشاط اجتماعی مبتنی بر فرهنگ ایرانی-اسلامی نیز رقم خواهد خورد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۶۴۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما