آبفا شیراز:

لب آب ، بدون آب

پیگیری مشکلات محله لب آب با حضور نماینده مجلس

30 تير 1401 ساعت 15:02

گزارشگر : منیره خسروبیگ

ابراهیم عزیزی افزود: با وجود روحیه مدیران و کار جهادی در مجموعه آبفا شیراز، حتما با بررسی و کار کارشناسی که با همکاری مردم همین منطقه انجام خواهد شد در کمترین زمان ممکن مشکل به طور اساسی رفع شود.


به گزارش حافظ خبر، در جلسه‌ای که با دعوت ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری مشکلات محله لب آب در مسجد آقالر با حضور تعدادی از مدیران اجرایی و مردم منطقه برگزار شد ساسان سلیمانی، معاون خدمات مشترکین و درآمد، مجتبی فرهادی، بازرس ویژه مدیرعامل و مسئول پیگیری امور مجلس و مدیر بهره‌برداری آب نیز حضور داشتند و پاسخگوی موضوعات مطرح شده ازجمله کم‌ آبی و افت فشار در این منطقه بودند.

 در این جلسه مدیران و مسئولین آبفا شیراز به تشریح اقدامات انجام‌ شده در این منطقه خصوصا در چند روز اخیر و نیز برنامه‌های در دست اجرا و اقدام در جهت بهبود آبرسانی و خدمات به مردم این محله پرداختند.

 نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از عملکرد و اقدامات قابل‌ توجه مجموعه آبفا شیراز در شرایط بحران و تنش آبی گفت: پاسخگویی و پیگیری‌های شبانه‌روزی مسئولین آبفا شیراز در جهت رفع مشکلات آبی قابل‌ تقدیر است.

ابراهیم عزیزی افزود: با وجود روحیه مدیران و کار جهادی در مجموعه آبفا شیراز، حتما با بررسی و کار کارشناسی که با همکاری مردم همین منطقه انجام خواهد شد در کمترین زمان ممکن مشکل به طور اساسی مرتفع شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی پیگیری  موضوع آب را یکی از وظایف خود دانست و گفت: تأمین آب با مشکل مواجه شده و منابع جدید را می‌طلبد که انشاءالله با همکاری بین متولیان امر، این مهم به بهترین نحو ممکن به سرانجام برسد.
 


کد مطلب: 25905

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/25905/لب-آب-بدون

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir