۰
plusresetminus
آبفا شیراز:

لب آب ، بدون آب

پیگیری مشکلات محله لب آب با حضور نماینده مجلس
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۲
ابراهیم عزیزی افزود: با وجود روحیه مدیران و کار جهادی در مجموعه آبفا شیراز، حتما با بررسی و کار کارشناسی که با همکاری مردم همین منطقه انجام خواهد شد در کمترین زمان ممکن مشکل به طور اساسی رفع شود.
لب آب ، بدون آب
به گزارش حافظ خبر، در جلسه‌ای که با دعوت ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری مشکلات محله لب آب در مسجد آقالر با حضور تعدادی از مدیران اجرایی و مردم منطقه برگزار شد ساسان سلیمانی، معاون خدمات مشترکین و درآمد، مجتبی فرهادی، بازرس ویژه مدیرعامل و مسئول پیگیری امور مجلس و مدیر بهره‌برداری آب نیز حضور داشتند و پاسخگوی موضوعات مطرح شده ازجمله کم‌ آبی و افت فشار در این منطقه بودند.

 در این جلسه مدیران و مسئولین آبفا شیراز به تشریح اقدامات انجام‌ شده در این منطقه خصوصا در چند روز اخیر و نیز برنامه‌های در دست اجرا و اقدام در جهت بهبود آبرسانی و خدمات به مردم این محله پرداختند.

 نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از عملکرد و اقدامات قابل‌ توجه مجموعه آبفا شیراز در شرایط بحران و تنش آبی گفت: پاسخگویی و پیگیری‌های شبانه‌روزی مسئولین آبفا شیراز در جهت رفع مشکلات آبی قابل‌ تقدیر است.

ابراهیم عزیزی افزود: با وجود روحیه مدیران و کار جهادی در مجموعه آبفا شیراز، حتما با بررسی و کار کارشناسی که با همکاری مردم همین منطقه انجام خواهد شد در کمترین زمان ممکن مشکل به طور اساسی مرتفع شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی پیگیری  موضوع آب را یکی از وظایف خود دانست و گفت: تأمین آب با مشکل مواجه شده و منابع جدید را می‌طلبد که انشاءالله با همکاری بین متولیان امر، این مهم به بهترین نحو ممکن به سرانجام برسد.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۹۰۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما