نیروی انتظامی استان فارس:

احساس امنیت در جامعه با حضور خبرنگاران

19 مرداد 1401 ساعت 17:56

گزارشگر : منیره خسروبیگ

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان به اینکه هیچ فعالیتی بدون خبرنگار قابل ذکر نیست گفت : 80درصد احساس امنیتی که در سطح جامعه می بینیم بخاطر فعالیت رسانه هاست.


به گزارش حافظ خبر،  سردار رهام بخش حبیبی، امروز (چهارشنبه 19 مرداد) در جمع خبرنگاران گفت: نقش و حرکت قیام حسینی در زندگی ما از هر اتفاقی بالاتر است و اگر در تاریخ مسئله قیام امام حسین (ع) را مورد بررسی قرار دهیم، هرچه که در زندگی برای الگوسازی نیاز داشته باشیم، در آن می بینیم و تمام صحنه کربلا الگویی برای انسان ها محسوب می شود.
فرمانده انتظامی فارس با اشاره به اینکه هر سازمانی که هفته و روزی دارد، آن روز و هفته روز خبرنگار هم هست چرا که هیچ فعالیتی بدون خبرنگار قابل ذکر نیست، اضافه کرد: 80 درصد احساس امنیتی که در سطح جامعه می بینیم به خاطر فعالیت رسانه هاست.
رئیس پلیس فارس با اشاره به اینکه احساس امنیت با دستگیری یک سارق و قاتل انجام نمی شود، زمانی بهترین اثر را دارد که رسانه ها با هنرمندی اطلاع رسانی صحیح داشته باشند، اظهار کرد: کسی که در مقابل هجمه رسانه ای دشمن ایستادگی کند، اصحاب رسانه هستند.
وی با اشاره به اینکه مردم به احساس آرامش احتیاج دارند و نیاز به اعتماد به پلیس دارند، اضافه کرد: در سه سال گذشته مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس رتبه برتر پلیس کشور را کسب کرده است که همکاری رسانه ها باعث این اتفاق شده است.


کد مطلب: 26014

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/26014/احساس-امنیت-جامعه-حضور-خبرنگاران

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir