۰
plusresetminus
نیروی انتظامی استان فارس:

احساس امنیت در جامعه با حضور خبرنگاران

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۶
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان به اینکه هیچ فعالیتی بدون خبرنگار قابل ذکر نیست گفت : 80درصد احساس امنیتی که در سطح جامعه می بینیم بخاطر فعالیت رسانه هاست.
احساس امنیت در جامعه با حضور خبرنگاران
به گزارش حافظ خبر،  سردار رهام بخش حبیبی، امروز (چهارشنبه 19 مرداد) در جمع خبرنگاران گفت: نقش و حرکت قیام حسینی در زندگی ما از هر اتفاقی بالاتر است و اگر در تاریخ مسئله قیام امام حسین (ع) را مورد بررسی قرار دهیم، هرچه که در زندگی برای الگوسازی نیاز داشته باشیم، در آن می بینیم و تمام صحنه کربلا الگویی برای انسان ها محسوب می شود.
فرمانده انتظامی فارس با اشاره به اینکه هر سازمانی که هفته و روزی دارد، آن روز و هفته روز خبرنگار هم هست چرا که هیچ فعالیتی بدون خبرنگار قابل ذکر نیست، اضافه کرد: 80 درصد احساس امنیتی که در سطح جامعه می بینیم به خاطر فعالیت رسانه هاست.
رئیس پلیس فارس با اشاره به اینکه احساس امنیت با دستگیری یک سارق و قاتل انجام نمی شود، زمانی بهترین اثر را دارد که رسانه ها با هنرمندی اطلاع رسانی صحیح داشته باشند، اظهار کرد: کسی که در مقابل هجمه رسانه ای دشمن ایستادگی کند، اصحاب رسانه هستند.
وی با اشاره به اینکه مردم به احساس آرامش احتیاج دارند و نیاز به اعتماد به پلیس دارند، اضافه کرد: در سه سال گذشته مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس رتبه برتر پلیس کشور را کسب کرده است که همکاری رسانه ها باعث این اتفاق شده است.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۰۱۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما