هیات ورزش های همگانی استان فارس:

کسب رتبه برتر آمادگی جسمانی فارس در کشور

2 شهريور 1401 ساعت 13:21

آمادگی جسمانی فارس رتبه برتر را در کشور کسب کرد.


به گزارش حافظ خبر،  مریم جوانمردی نائب رئیس هیات ورزش های همگانی استان فارس  در جمع خبرنگاران گفت:  در گردهمایی و مجمع سالیانه انجمن آمادگی جسمانی جمهوری اسلامی ایران که در تهران تشکیل شد استانهای تهران فارس و اصفهان به عنوان استان های برتر کشور در سال ۱۴۰۰ معرفی و از نمایندگان آنها تقدیر شد ودر این مراسم از چهره ماندگار آمادگی جسمانی کشور از جمله اکبر مالکی مسعودی و سالخورده نیز تجلیل به عمل آمد.
وی افزود از جمله شاخص های ارزیابی،  اجرای مطلوب طرح های ملی در در دوران کرونا و جلوگیری از کم تحرکی و برگزاری دوره های آموزشی با کیفیت و کارگاههای بهروز و سمینار های کشوری و کسب مدال های قهرمانی مسابقات و همچنین جذب مخاطب حداکثری نیز بوده است .

وی در این در این رابطه از همکاران خود هیئت رئیسه و مسئولین کمیته های متناظر استانی مربیان و ورزشکاران تشکر و قدردانی کرد.

وی در ادامه بیان داشت انجمن آمادگی جسمانی در استان ها بیش از ۲۰ کمیته و ۱۰ گروه رشته ورزشی تحت پوشش دارد که به جهت گستردگی آن و توسعه فعالیت ها طی تصمیم اخیر وزارت ورزش و جوانان این انجمن به فدراسیون تبدیل شده است و فعالیت خود را به صورت مستقل آواز خواهد کرد .
وی در پایان از سیروس پاک فطرت رئیس سابق هیئت ورزشهای همگانی که با تلاش و حمایت های همه جانبه ایشان هیئت ورزش های همگانی و انجمن آمادگی جسمانی فارس در ارزیابی های سال ۱۴۰۰ در رتبه اول کشوری قرار گرفت قدردانی کردند.


کد مطلب: 26093

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/26093/کسب-رتبه-برتر-آمادگی-جسمانی-فارس-کشور

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir