۱
plusresetminus
هیات ورزش های همگانی استان فارس:

کسب رتبه برتر آمادگی جسمانی فارس در کشور

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۱
آمادگی جسمانی فارس رتبه برتر را در کشور کسب کرد.
کسب رتبه برتر آمادگی جسمانی فارس در کشور
به گزارش حافظ خبر،  مریم جوانمردی نائب رئیس هیات ورزش های همگانی استان فارس  در جمع خبرنگاران گفت:  در گردهمایی و مجمع سالیانه انجمن آمادگی جسمانی جمهوری اسلامی ایران که در تهران تشکیل شد استانهای تهران فارس و اصفهان به عنوان استان های برتر کشور در سال ۱۴۰۰ معرفی و از نمایندگان آنها تقدیر شد ودر این مراسم از چهره ماندگار آمادگی جسمانی کشور از جمله اکبر مالکی مسعودی و سالخورده نیز تجلیل به عمل آمد.
وی افزود از جمله شاخص های ارزیابی،  اجرای مطلوب طرح های ملی در در دوران کرونا و جلوگیری از کم تحرکی و برگزاری دوره های آموزشی با کیفیت و کارگاههای بهروز و سمینار های کشوری و کسب مدال های قهرمانی مسابقات و همچنین جذب مخاطب حداکثری نیز بوده است .

وی در این در این رابطه از همکاران خود هیئت رئیسه و مسئولین کمیته های متناظر استانی مربیان و ورزشکاران تشکر و قدردانی کرد.

وی در ادامه بیان داشت انجمن آمادگی جسمانی در استان ها بیش از ۲۰ کمیته و ۱۰ گروه رشته ورزشی تحت پوشش دارد که به جهت گستردگی آن و توسعه فعالیت ها طی تصمیم اخیر وزارت ورزش و جوانان این انجمن به فدراسیون تبدیل شده است و فعالیت خود را به صورت مستقل آواز خواهد کرد .
وی در پایان از سیروس پاک فطرت رئیس سابق هیئت ورزشهای همگانی که با تلاش و حمایت های همه جانبه ایشان هیئت ورزش های همگانی و انجمن آمادگی جسمانی فارس در ارزیابی های سال ۱۴۰۰ در رتبه اول کشوری قرار گرفت قدردانی کردند.
کد مطلب : ۲۶۰۹۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
معصومه
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام وعرض ادب وخداقوت ان شالله همیشه سالم وموفق استادگرامی وعزیز