شورای شهر شیراز

افتتاح تقاطع چند سطحی مدافعان سلامت در شیراز

4 شهريور 1401 ساعت 11:05

گزارشگر : منیره خسروبیگ

تقاطع چند سطحی شهدای مدافع سلامت با اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومان در راستای توسعه حلقه های ترافیکی و اتصال ایمن محورهای بزرگراهی با همت و تلاش نیروهای توانمند شهرداری شیراز در ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز به دست محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس جمهور و با حضور محمد هادی ایمانیه، استاندار  فارس و مدیران و مسئولان شهری در دومین روز هفته دولت در شیراز افتتاح شد.


به گزارش حافظ خبر، مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در این مراسم گفت: نام پروژه چند سطحی مدافعان سلامت، بها و ارزش اصلی این سازه است.
وی در ادامه نام و یاد شهدای مدافع سلامت را پاس داشت و گفت: امروز آسایش و امنیت خود را مدیون جانفشانی این عزیزان هستیم؛ چه بسیار پرستاران و پزشکانی که جان خود را سپر و خاکریز کردند تا امروز ما در آسایش و آرامش باشیم.
وی در ادامه افزود: ۸ هکتار سطح مقطع این پروژه است و ۸ کیلومتر مسیر شمع را به خود اختصاص داده است که بزرگترین سطح مقطع را در بین تقاطع های غیر هم سطح در شیراز دارد و بزرگی این پروژه در نوع خود بی نظیر است.
وی در پایان از شهردار فعلی و شهرداران سابق، اعضای شورای سابق و فعلی و همه کسانی که به نحوی در به ثمره رسیدن این پروژه نقش داشتند،تشکر کرد و اظهار داشت: ۳۵۰ میلیارد اعتبار برای ساخت این  تقاطع دولتی نبوده ‌ و از محل منابع مردم تأمین شده و به آنها اختصاص دارد

لازم به ذکر است که تقاطع چند سطحی مدافعان سلامت، دو زیر گذر به طول ۹۰۰ متر، پل برگردان به طول ۲۵۰ متر و پل چپ گرد ۲۸۰ متر را شامل می شود.


کد مطلب: 26106

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/26106/افتتاح-تقاطع-چند-سطحی-مدافعان-سلامت-شیراز

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir