۰
plusresetminus
شورای شهر شیراز

افتتاح تقاطع چند سطحی مدافعان سلامت در شیراز

تاریخ انتشارجمعه ۴ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۵
تقاطع چند سطحی شهدای مدافع سلامت با اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومان در راستای توسعه حلقه های ترافیکی و اتصال ایمن محورهای بزرگراهی با همت و تلاش نیروهای توانمند شهرداری شیراز در ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز به دست محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس جمهور و با حضور محمد هادی ایمانیه، استاندار  فارس و مدیران و مسئولان شهری در دومین روز هفته دولت در شیراز افتتاح شد.
افتتاح تقاطع چند سطحی مدافعان سلامت در شیراز
به گزارش حافظ خبر، مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در این مراسم گفت: نام پروژه چند سطحی مدافعان سلامت، بها و ارزش اصلی این سازه است.
وی در ادامه نام و یاد شهدای مدافع سلامت را پاس داشت و گفت: امروز آسایش و امنیت خود را مدیون جانفشانی این عزیزان هستیم؛ چه بسیار پرستاران و پزشکانی که جان خود را سپر و خاکریز کردند تا امروز ما در آسایش و آرامش باشیم.
وی در ادامه افزود: ۸ هکتار سطح مقطع این پروژه است و ۸ کیلومتر مسیر شمع را به خود اختصاص داده است که بزرگترین سطح مقطع را در بین تقاطع های غیر هم سطح در شیراز دارد و بزرگی این پروژه در نوع خود بی نظیر است.
وی در پایان از شهردار فعلی و شهرداران سابق، اعضای شورای سابق و فعلی و همه کسانی که به نحوی در به ثمره رسیدن این پروژه نقش داشتند،تشکر کرد و اظهار داشت: ۳۵۰ میلیارد اعتبار برای ساخت این  تقاطع دولتی نبوده ‌ و از محل منابع مردم تأمین شده و به آنها اختصاص دارد

لازم به ذکر است که تقاطع چند سطحی مدافعان سلامت، دو زیر گذر به طول ۹۰۰ متر، پل برگردان به طول ۲۵۰ متر و پل چپ گرد ۲۸۰ متر را شامل می شود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۱۰۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما