سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز:

اجرای طرح بازدید دوره ایی با هدف افزایش کیفیت فضای سبز شهری

28 شهريور 1401 ساعت 12:11

گزارشگر : منیره خسروبیگ

روح الله مظفری رئیس سازمان از بازدید دوره ای فضای سبز مناطق با حضور مسئولین سازمان و مناطق یازده گانه شهرداری به منظور بررسی و رفع مسائل و مشکلات فضای سبز شهری خبر داد.


به گزارش حافظ خبر، روح ا.. مظفری بابیان اینکه حفاظت از فضای سبز، درختان و محیط زیست یکی از وظایف ذاتی سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری می باشد، اعلام کرد: بازدید های دوره ایی در سطح مناطق به منظور نظارت دقیق و ارزیابی عملکرد پیمانکاران، استفاده از تجارب، نظرات و افزایش کیفیت نگهداری با همکاری  مناطق یازده گانه در حال برگزاریست.

وی افزود: تاکنون از مناطق ۱۰،۸،۷،۳و ۱۱ بازدید انجام شده و نواقص آنها بررسی گردیده و تا پایان شهریورماه بازدید از مناطق باقی مانده انجام خواهد شد و تلاش خواهیم کرد معایب و نواقص را طی یک برنامه زمان بندی در کوتاهترین زمان برطرف نماییم.

 رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز با اشاره به اینکه در این بازدید ها کلیه عملیات های حفظ و نگهداری فضای سبزی اعم از هرس، آبیاری، کودهی، نظافت پارک ها و .... مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت افزود: با استفاده از خرد جمعی، تعامل و مشارکت شهروندان بزودی شاهد ارتقای سطح کیفی فضای سبز خواهیم بود.

 


کد مطلب: 26247

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/26247/اجرای-طرح-بازدید-دوره-ایی-هدف-افزایش-کیفیت-فضای-سبز-شهری

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir