۰
plusresetminus
سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز:

اجرای طرح بازدید دوره ایی با هدف افزایش کیفیت فضای سبز شهری

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۱
روح الله مظفری رئیس سازمان از بازدید دوره ای فضای سبز مناطق با حضور مسئولین سازمان و مناطق یازده گانه شهرداری به منظور بررسی و رفع مسائل و مشکلات فضای سبز شهری خبر داد.
اجرای طرح بازدید دوره ایی با هدف افزایش کیفیت فضای سبز شهری
به گزارش حافظ خبر، روح ا.. مظفری بابیان اینکه حفاظت از فضای سبز، درختان و محیط زیست یکی از وظایف ذاتی سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری می باشد، اعلام کرد: بازدید های دوره ایی در سطح مناطق به منظور نظارت دقیق و ارزیابی عملکرد پیمانکاران، استفاده از تجارب، نظرات و افزایش کیفیت نگهداری با همکاری  مناطق یازده گانه در حال برگزاریست.

وی افزود: تاکنون از مناطق ۱۰،۸،۷،۳و ۱۱ بازدید انجام شده و نواقص آنها بررسی گردیده و تا پایان شهریورماه بازدید از مناطق باقی مانده انجام خواهد شد و تلاش خواهیم کرد معایب و نواقص را طی یک برنامه زمان بندی در کوتاهترین زمان برطرف نماییم.

 رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز با اشاره به اینکه در این بازدید ها کلیه عملیات های حفظ و نگهداری فضای سبزی اعم از هرس، آبیاری، کودهی، نظافت پارک ها و .... مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت افزود: با استفاده از خرد جمعی، تعامل و مشارکت شهروندان بزودی شاهد ارتقای سطح کیفی فضای سبز خواهیم بود.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۲۴۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما