آموزش و پرورش استان فارس:

برگزاری قریب الوقوع مانور حضور دانش اموزان استان فارس در میعاد گاههای نمازجمعه سراسر استان

7 مهر 1401 ساعت 23:40

گزارشگر : منیره خسروبیگ

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: به زودی مانور حضور دانش اموزان استان فارس در میعادگاههای نمازجمعه در سراسر استان برگزار خواهد شد.


به گزارش حافظ خبر، محمد خلیل عسکری در یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز منطقه خشت، کمارج و کنارتخته ضمن تقدیر از زحمات معلمان در خصوص بازگشایی مدارس استان بیان کرد: بعد از دو سال سخت کرونا در استان فارس تمامی واحدهای آموزشی به صورت مطلوبی فعالیت خود را آغاز کردند.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: شور و اشتیاق فراوان دانش آموزان برای حضور در مدارس ناشی از زحمات وتلاش های معلمان است.
عسکری گفت: برای اینکه آموزش و پرورش در طراز انقلاب اسلامی داشته باشیم باید برخی نهادها از جمله نهاد خانواده را توجه کنیم چون رکن اصلی تربیت محسوب می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس از معلمان خواست با تقویت ارتباط خود با خانواده ها از ظرفیت آنها استفاده کنند چراکه در سایه این ارتباط است که مسایلی همچون سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب اجرایی می شود.
عسکری توجه ویژه به اقامه نماز در مدارس را از مهمترین برنامه های تربیتی آموزش و پرورش دانست و ادامه داد: در سال جاری اموزش و پرورش فارس میزبان اجلاسیه سراسری نماز است.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس توجه به نمازخانه های مدارس را نیز مورد تاکید دانست و گفت: به زودی مانور حضور دانش اموزان استان فارس در میعاد گاههای نمازجمعه در سراسر استان برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: تربیت چند ساحتی دانش آموزان از برنامه هایی است که باید مورد توجه‌ همه همکاران قرارگیرد.


کد مطلب: 26310

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/26310/برگزاری-قریب-الوقوع-مانور-حضور-دانش-اموزان-استان-فارس-میعاد-گاههای-نمازجمعه-سراسر

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir