۰
plusresetminus
آموزش و پرورش استان فارس:

برگزاری قریب الوقوع مانور حضور دانش اموزان استان فارس در میعاد گاههای نمازجمعه سراسر استان

تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۰
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: به زودی مانور حضور دانش اموزان استان فارس در میعادگاههای نمازجمعه در سراسر استان برگزار خواهد شد.
برگزاری قریب الوقوع مانور حضور دانش اموزان استان فارس در میعاد گاههای نمازجمعه سراسر استان
به گزارش حافظ خبر، محمد خلیل عسکری در یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز منطقه خشت، کمارج و کنارتخته ضمن تقدیر از زحمات معلمان در خصوص بازگشایی مدارس استان بیان کرد: بعد از دو سال سخت کرونا در استان فارس تمامی واحدهای آموزشی به صورت مطلوبی فعالیت خود را آغاز کردند.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: شور و اشتیاق فراوان دانش آموزان برای حضور در مدارس ناشی از زحمات وتلاش های معلمان است.
عسکری گفت: برای اینکه آموزش و پرورش در طراز انقلاب اسلامی داشته باشیم باید برخی نهادها از جمله نهاد خانواده را توجه کنیم چون رکن اصلی تربیت محسوب می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس از معلمان خواست با تقویت ارتباط خود با خانواده ها از ظرفیت آنها استفاده کنند چراکه در سایه این ارتباط است که مسایلی همچون سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب اجرایی می شود.
عسکری توجه ویژه به اقامه نماز در مدارس را از مهمترین برنامه های تربیتی آموزش و پرورش دانست و ادامه داد: در سال جاری اموزش و پرورش فارس میزبان اجلاسیه سراسری نماز است.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس توجه به نمازخانه های مدارس را نیز مورد تاکید دانست و گفت: به زودی مانور حضور دانش اموزان استان فارس در میعاد گاههای نمازجمعه در سراسر استان برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: تربیت چند ساحتی دانش آموزان از برنامه هایی است که باید مورد توجه‌ همه همکاران قرارگیرد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۳۱۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما