شورای شهر شیراز:

امروز همه ایران اسلامی داغدار است

7 آبان 1401 ساعت 21:25

گزارشگر : منیره خسروبیگ

رئيس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه امروز همه ایران اسلامی داغدار است، گفت: پدران، مادران، برداران و خواهران اگر امروز برای آرتین، پدری، مادری، برادری و خواهری کنند، زیاده نگفته‌ایم و نخواسته‌ایم.


به گزارش حافظ خبر، مهدی طاهری در آیین باشکوه تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ(ع) در شیراز با اظهار احترام به همه مردم نجیب، فهیم و شهیدپرور شیراز سومین حرم اهل‌بیت(ع) بیان کرد: به قاطبه مردم عزیز و شریف ایران اعم از زن و مرد، کوچک و بزرگ‌ تسلیت عرض می کنم.

او با اشاره به شعار استقلال، آزادی جمهوری اسلامی به عنوان شعار محوری از ابتدای انقلاب اسلامی تصریح کرد: تا زمانی که این شعار محوری برجاست دشمنان دشمنی می‌کنند.

طاهری اضافه کرد: چهل و چندسال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد و ما به انحای مختلف دیدیم که دشمنان این آب و خاک چگونه با مردم ما و کشور ما دشمنی کرده و می‌کنند.

رئيس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه دشمن هر روز چهره‌ای از دشمنی خود را نمایان می‌کنند، گفت: روزی با جنگ تحمیلی، روزی کودتا و روزی جنگ‌مسلحانه توسط منافقین خلق و زمانی نیز با محاصره اقتصادی به‌دنبال دشمنی با مردم هستند.

او اظهار کرد: آنها امروز هم به دنبال جداکردن صفوف ما هستند و زهی خیال باطل.

طاهری تصریح کرد: آیا راه صفوف مردم از همدیگر، جلادی و ددمنشی و خونریزی زن و مرد و پیر و جوان و کودک ما در حرم امن الهی است. 

 رئيس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه کدام دلی است که از شنیدن این خبر و فاجعه به درد نیاید، گفت: امروز باید بر سر مدعیان حقوق بشر و آزادی، فریاد کشید، این حقوق بشر است، آیا این طور باید از آن دفاع کرد؟

او تصریح کرد: آیا حفظ حقوق بشر ریختن خون بزرگ و کوچک و طفل‌های ایران اسلامی است؟

طاهری با تصریح بر مهمان‌نوازی شیرازی‌ها خاطرنشان کرد: دلمان برای مهمانان شیرازی که در حریم امن الهی به شهادت رسیدند، شکست.

او برای شهیدان حرم حضرت‌ شاهچراغ(ع) طلب آرامش و برای مجروحان آرزوی بهبودی و عافیت کرد.


کد مطلب: 26441

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/26441/امروز-همه-ایران-اسلامی-داغدار

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir