۰
plusresetminus
شورای شهر شیراز:

امروز همه ایران اسلامی داغدار است

تاریخ انتشارشنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۵
رئيس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه امروز همه ایران اسلامی داغدار است، گفت: پدران، مادران، برداران و خواهران اگر امروز برای آرتین، پدری، مادری، برادری و خواهری کنند، زیاده نگفته‌ایم و نخواسته‌ایم.
امروز همه ایران اسلامی داغدار است
به گزارش حافظ خبر، مهدی طاهری در آیین باشکوه تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ(ع) در شیراز با اظهار احترام به همه مردم نجیب، فهیم و شهیدپرور شیراز سومین حرم اهل‌بیت(ع) بیان کرد: به قاطبه مردم عزیز و شریف ایران اعم از زن و مرد، کوچک و بزرگ‌ تسلیت عرض می کنم.

او با اشاره به شعار استقلال، آزادی جمهوری اسلامی به عنوان شعار محوری از ابتدای انقلاب اسلامی تصریح کرد: تا زمانی که این شعار محوری برجاست دشمنان دشمنی می‌کنند.

طاهری اضافه کرد: چهل و چندسال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد و ما به انحای مختلف دیدیم که دشمنان این آب و خاک چگونه با مردم ما و کشور ما دشمنی کرده و می‌کنند.

رئيس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه دشمن هر روز چهره‌ای از دشمنی خود را نمایان می‌کنند، گفت: روزی با جنگ تحمیلی، روزی کودتا و روزی جنگ‌مسلحانه توسط منافقین خلق و زمانی نیز با محاصره اقتصادی به‌دنبال دشمنی با مردم هستند.

او اظهار کرد: آنها امروز هم به دنبال جداکردن صفوف ما هستند و زهی خیال باطل.

طاهری تصریح کرد: آیا راه صفوف مردم از همدیگر، جلادی و ددمنشی و خونریزی زن و مرد و پیر و جوان و کودک ما در حرم امن الهی است. 

 رئيس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه کدام دلی است که از شنیدن این خبر و فاجعه به درد نیاید، گفت: امروز باید بر سر مدعیان حقوق بشر و آزادی، فریاد کشید، این حقوق بشر است، آیا این طور باید از آن دفاع کرد؟

او تصریح کرد: آیا حفظ حقوق بشر ریختن خون بزرگ و کوچک و طفل‌های ایران اسلامی است؟

طاهری با تصریح بر مهمان‌نوازی شیرازی‌ها خاطرنشان کرد: دلمان برای مهمانان شیرازی که در حریم امن الهی به شهادت رسیدند، شکست.

او برای شهیدان حرم حضرت‌ شاهچراغ(ع) طلب آرامش و برای مجروحان آرزوی بهبودی و عافیت کرد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۴۴۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما