جانشین بسیج دانشجویی فارس:

برگزاری رویداد ملی فناورانه پل در فارس

16 بهمن 1401 ساعت 11:55

گزارشگر : منیره خسروبیگ

جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس از برگزاری رویداد ملی فناورانه پل خبر داد.


به گزارش حافظ خبر، محمدجواد کهندل پور امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رویداد ملی فناورانه پل به همت مرکز تحقیقات و فناوری هاي نوین پزشکی آدلان با همکاری دستگاه های اجرایی و صنایع استان فارس برگزار می شود.

وی با بیان اینکه رویداد پل، پلی بین ایده ها و صنعت در جهت حل مسائل استان فارس است افزود: ابن رویداد در حوزه های سلامت، کشاورزی، فنی مهندسی، علوم انسانی و گردشگری برگزار می شود.

جانشین ناحیه بسیج دانشجویی فارس، نیازهای عمومی دستگاه های اجرایی و اختصاصی صنایع این استان را از محورهای رویداد پل برشمرد و تصریح کرد: شرکت در این رویداد ملی برای عموم آزاد است و به طرح های برتر اول تا سوم و همچنین بخش های مختلف جوائز ارزنده ای اهدا و از ۱۰ تیم برتر نیز حمایت های دیگری انجام می شود.

کهندل پور با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه طرح های برتر، برگزاری منتورینگ، دوره های توانمندسازی بی نظیر در زمینه کارآفرینی و تجاری سازی و تور شیرازگردی از برنامه های جانبی رویداد ملی پل است اضافه کرد: زمان ثبت نام و ارسال طرح از ۱۲ بهمن تا ۱۲ اسفندماه سال جاری است و مراسم اختتامیه رویداد نیز همراه با برپایی نمایشگاه، اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ برگزار می شود.

 وی بیان داشت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت 
https://event.hamyar.net/pol/
مراجعه کنند و شماره تماس۰۹۳۹۲۸۳۴۸۳۸ نیز پاسخگوی عزیزان است.

 


کد مطلب: 26939

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/26939/برگزاری-رویداد-ملی-فناورانه-پل-فارس

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir