۰
plusresetminus
جانشین بسیج دانشجویی فارس:

برگزاری رویداد ملی فناورانه پل در فارس

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۵
جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس از برگزاری رویداد ملی فناورانه پل خبر داد.
برگزاری رویداد ملی فناورانه پل در فارس
به گزارش حافظ خبر، محمدجواد کهندل پور امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رویداد ملی فناورانه پل به همت مرکز تحقیقات و فناوری هاي نوین پزشکی آدلان با همکاری دستگاه های اجرایی و صنایع استان فارس برگزار می شود.

وی با بیان اینکه رویداد پل، پلی بین ایده ها و صنعت در جهت حل مسائل استان فارس است افزود: ابن رویداد در حوزه های سلامت، کشاورزی، فنی مهندسی، علوم انسانی و گردشگری برگزار می شود.

جانشین ناحیه بسیج دانشجویی فارس، نیازهای عمومی دستگاه های اجرایی و اختصاصی صنایع این استان را از محورهای رویداد پل برشمرد و تصریح کرد: شرکت در این رویداد ملی برای عموم آزاد است و به طرح های برتر اول تا سوم و همچنین بخش های مختلف جوائز ارزنده ای اهدا و از ۱۰ تیم برتر نیز حمایت های دیگری انجام می شود.

کهندل پور با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه طرح های برتر، برگزاری منتورینگ، دوره های توانمندسازی بی نظیر در زمینه کارآفرینی و تجاری سازی و تور شیرازگردی از برنامه های جانبی رویداد ملی پل است اضافه کرد: زمان ثبت نام و ارسال طرح از ۱۲ بهمن تا ۱۲ اسفندماه سال جاری است و مراسم اختتامیه رویداد نیز همراه با برپایی نمایشگاه، اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ برگزار می شود.

 وی بیان داشت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت 
https://event.hamyar.net/pol/
مراجعه کنند و شماره تماس۰۹۳۹۲۸۳۴۸۳۸ نیز پاسخگوی عزیزان است.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۹۳۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما