معاون سیاسی استاندار فارس:

گراميداشت نيمه شعبان اقدامي موثر براي ترويج اميد به ظهور منجي است

16 اسفند 1401 ساعت 15:50

گزارشگر : منیره خسروبیگ

معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استانداري فارس گفت: گراميداشت و برپايي جشن نيمه شعبان، اقدامي موثر و کارساز براي ترويج اميد نسبت به ظهور منجي است.


به گزارش حافظ خبر،  اسماعيل محبي پور معاون استاندار در آستانه ميلاد امام زمان (عج) و جشن نيمه شعبان در جمع مددجويان بهزيستي در شيراز افزود: خداوند اين نويد و وعده را داده که به رغم همه مشکلات و ترس ها، روزي مي‌آيد که اين مشکلات به طور کامل رفع مي‌شود و زمين به طور کامل در اختيار انسان هاي مومن و متدين قرار مي‌گيرد.
وي ادامه داد: همه اميد و تلاش ما در دين مبين اسلام همين است، هرچند در همه اديان به اشکال مختلف اعتقاد به بودن و ظهور يک منجي وجود دارد اما اعتقاد شيعه يک اعتقاد قوي، راسخ و مستند است و به همين دليل اميد و حرکت همراه با اميدواري ما نيز نسبت به بقيه قابل تصور نيست.

او اظهار داشت: در دنيا يک طرف شيطان قرار گرفته و يک طرف انسان، شيطاني که تلاش خواهد کرد که گرفتاري ها و مسائل را به شکلي برنامه ريزي خواهد کرد که انسان نه در اين دنيا و نه در آخرت روي خوش نبيند اما خداوند وعده داده که انسان هايي که در مسير من حرکت کنند، آنها را هم در اين دنيا و هم در آخرت به آرامش و آسايش خواهم رساند و اين وعده الهي براي ظهور آخرين منجي بشريت است.


کد مطلب: 27077

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/27077/گراميداشت-نيمه-شعبان-اقدامي-موثر-براي-ترويج-اميد-ظهور-منجي

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir