۰
plusresetminus
معاون سیاسی استاندار فارس:

گراميداشت نيمه شعبان اقدامي موثر براي ترويج اميد به ظهور منجي است

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۰
معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استانداري فارس گفت: گراميداشت و برپايي جشن نيمه شعبان، اقدامي موثر و کارساز براي ترويج اميد نسبت به ظهور منجي است.
گراميداشت نيمه شعبان اقدامي موثر براي ترويج اميد به ظهور منجي است
به گزارش حافظ خبر،  اسماعيل محبي پور معاون استاندار در آستانه ميلاد امام زمان (عج) و جشن نيمه شعبان در جمع مددجويان بهزيستي در شيراز افزود: خداوند اين نويد و وعده را داده که به رغم همه مشکلات و ترس ها، روزي مي‌آيد که اين مشکلات به طور کامل رفع مي‌شود و زمين به طور کامل در اختيار انسان هاي مومن و متدين قرار مي‌گيرد.
وي ادامه داد: همه اميد و تلاش ما در دين مبين اسلام همين است، هرچند در همه اديان به اشکال مختلف اعتقاد به بودن و ظهور يک منجي وجود دارد اما اعتقاد شيعه يک اعتقاد قوي، راسخ و مستند است و به همين دليل اميد و حرکت همراه با اميدواري ما نيز نسبت به بقيه قابل تصور نيست.

او اظهار داشت: در دنيا يک طرف شيطان قرار گرفته و يک طرف انسان، شيطاني که تلاش خواهد کرد که گرفتاري ها و مسائل را به شکلي برنامه ريزي خواهد کرد که انسان نه در اين دنيا و نه در آخرت روي خوش نبيند اما خداوند وعده داده که انسان هايي که در مسير من حرکت کنند، آنها را هم در اين دنيا و هم در آخرت به آرامش و آسايش خواهم رساند و اين وعده الهي براي ظهور آخرين منجي بشريت است.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۰۷۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما