ورزشهای همگانی استان فارس:

بررسی چالش های کمیته گردشگری ورزشی فارس

11 فروردين 1402 ساعت 20:31

نشستی با حضور داریوش آورند سرپرست دبیری هیات ورزش های همگانی استان فارس، مهدی اشرف زاده سرپرست انجمن گردشگری ورزشی فدراسیون ورزش های همگانی گشور و  توکلی مسئول کمیته گردشگری ورزشی استان فارس، در دفتر هیات ورزش های همگانی استان فارس برگزار شد .


به گزارش حافظ خبر، در این نشست آورند سرپرست دبیری هیات همگانی فارس ضمن خوش آمد گویی به جناب اشرف زاده به استان فارس و شهر زیبا و تاریخی شيراز،  پاره ای  از مسائل و مشکلات کمیته گردشگری استان فارس را بیان کرد.

اشرف زاده سرپرست انجمن گردشگری ورزشی کشور نیز، فارس را استانی بزرگ با جاذبه های گردشگری بی شمار نام برد و ضمن ارائه پیشنهاداتی در خصوص راهکار های برون رفت از وضعیت موجود پیشنهاداتی جهت توسعه و پیشرفت  کمیته گردشگری استان فارس بیان کردند.

وی  برگزاری اردوهای گردشگری ورزشی و دوره های آموزشی را برای توانمند سازی این کمیته پیشنهاد کرد و افزود: با  توجه به درخواست استان فارس جهت میزبانی رویداد بزرگ گردشگری ورزشی  کشور ، فارس را در اولویت میزبانی برگزاری رویدادهای بزرگ کشوری خواهد بود.

اشرف زاده عقد تفاهم نامه  با اداره کل میراث فرهنگی استان فارس را نیز از راهکاری سازنده و موثر برای توسعه و گسترش این کمیته برشمرد.

در ادامه توکلی رئیس کمیته  گردشگری استان فارس نیز در خصوص پایان اعتبار کارت های لیدری گردشگری و نبود اعتبارات لازم را از مشکلات برگزاری دوره های آموزشی با وجود متقاضی زیاد دوره ها دانست .

داریوش آورند سرپرست  دبیری هیات  ورزش های همگانی استان فارس با بیان اینکه یکی از برنامه های آینده هیات همگانی فارس عقد تفاهم نامه همکاری با ادارات کل و سازمان های استان فارس می باشد ، حمایت هیات رئیسه را از کمیته گردشگری و افرادی که در قالب این کمیته با مجوز هیات همگانی به فعالیت می پردازند اعلام نمود و سال جدید را نوید بخش خبرهای خوب و   پیشرفت  در زمینه ی گردشگری ورزشی بیان کردند.


کد مطلب: 27167

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/27167/بررسی-چالش-های-کمیته-گردشگری-ورزشی-فارس

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir