۰
plusresetminus
ورزشهای همگانی استان فارس:

بررسی چالش های کمیته گردشگری ورزشی فارس

تاریخ انتشارجمعه ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۱
نشستی با حضور داریوش آورند سرپرست دبیری هیات ورزش های همگانی استان فارس، مهدی اشرف زاده سرپرست انجمن گردشگری ورزشی فدراسیون ورزش های همگانی گشور و  توکلی مسئول کمیته گردشگری ورزشی استان فارس، در دفتر هیات ورزش های همگانی استان فارس برگزار شد .
بررسی چالش های کمیته گردشگری ورزشی فارس
به گزارش حافظ خبر، در این نشست آورند سرپرست دبیری هیات همگانی فارس ضمن خوش آمد گویی به جناب اشرف زاده به استان فارس و شهر زیبا و تاریخی شيراز،  پاره ای  از مسائل و مشکلات کمیته گردشگری استان فارس را بیان کرد.

اشرف زاده سرپرست انجمن گردشگری ورزشی کشور نیز، فارس را استانی بزرگ با جاذبه های گردشگری بی شمار نام برد و ضمن ارائه پیشنهاداتی در خصوص راهکار های برون رفت از وضعیت موجود پیشنهاداتی جهت توسعه و پیشرفت  کمیته گردشگری استان فارس بیان کردند.

وی  برگزاری اردوهای گردشگری ورزشی و دوره های آموزشی را برای توانمند سازی این کمیته پیشنهاد کرد و افزود: با  توجه به درخواست استان فارس جهت میزبانی رویداد بزرگ گردشگری ورزشی  کشور ، فارس را در اولویت میزبانی برگزاری رویدادهای بزرگ کشوری خواهد بود.

اشرف زاده عقد تفاهم نامه  با اداره کل میراث فرهنگی استان فارس را نیز از راهکاری سازنده و موثر برای توسعه و گسترش این کمیته برشمرد.

در ادامه توکلی رئیس کمیته  گردشگری استان فارس نیز در خصوص پایان اعتبار کارت های لیدری گردشگری و نبود اعتبارات لازم را از مشکلات برگزاری دوره های آموزشی با وجود متقاضی زیاد دوره ها دانست .

داریوش آورند سرپرست  دبیری هیات  ورزش های همگانی استان فارس با بیان اینکه یکی از برنامه های آینده هیات همگانی فارس عقد تفاهم نامه همکاری با ادارات کل و سازمان های استان فارس می باشد ، حمایت هیات رئیسه را از کمیته گردشگری و افرادی که در قالب این کمیته با مجوز هیات همگانی به فعالیت می پردازند اعلام نمود و سال جدید را نوید بخش خبرهای خوب و   پیشرفت  در زمینه ی گردشگری ورزشی بیان کردند.
کد مطلب : ۲۷۱۶۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما