رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز :

افتتاح ۱۸ پروژه عمرانی در شیراز

29 ارديبهشت 1402 ساعت 23:28

گزارشگر : منیره خسروبیگ

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز از افتتاح ۱۸ پروژه از هشتمین مرحله جهش عمرانی کلانشهر شیراز خبر داد. 


به گزارش حافظ خبر، علی‌اکبر سلطانی اظهار کرد: مرحله هشتم جهش عمرانی پیرو مرحله‌های هفتگانه با اجرای پروژه‌هایی با محوریت محلات در شهر شیراز در دهه فجر و نیمه شعبان انجام شد که در این مرحله به‌زودی ۱۸ پروژه عمرانی افتتاح می‌شوند. 

به گفته او؛ یکی از اهداف جدی در کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک و عمران شورای شهر شیراز تمرکز بر اجرای زودهنگام پروژه‌ها و اتمام به موقع آنهاست تا بتوان با کاهش هزینه‌ها، مردم خدمات عمرانی را به صورت میدانی و عینی لمس کنند. 

 رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: آنچه که برای اجرای پروژه‌های عمرانی به مردم وعده می‌دهیم، بدین دلیل است تا مردم هم سرعت کار را بدانند و هم از خدمات پروژه‌ها در طول دوره ششم شورا بهره‌مند شود. 

سلطانی تصریح کرد: در این دوره از جهش عمرانی شاهد خواهیم بود پروژه‌هایی که کلنگ‌زنی می‌شوند در حداقل زمان ممکن و حداکثر سرعت و به صورت شبانه‌روزی به بهره‌برداری برسد.

او گفت: در تلاش هستیم تا فاصله‌ای که میان مناطق جنوبی و شرقی شهر شیراز در محلات ایجاد شده از بین برود و حس شهروند درجه یک یا دو بودن تا حد امکان کاهش یابد و بتوان فاصله طبقاتی را تا حد امکان به یکدیگر نزدیک کرد.


کد مطلب: 27384

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/27384/افتتاح-۱۸-پروژه-عمرانی-شیراز

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir