۰
plusresetminus
رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز :

افتتاح ۱۸ پروژه عمرانی در شیراز

تاریخ انتشارجمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۸
رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز از افتتاح ۱۸ پروژه از هشتمین مرحله جهش عمرانی کلانشهر شیراز خبر داد. 
افتتاح ۱۸ پروژه عمرانی در شیراز
به گزارش حافظ خبر، علی‌اکبر سلطانی اظهار کرد: مرحله هشتم جهش عمرانی پیرو مرحله‌های هفتگانه با اجرای پروژه‌هایی با محوریت محلات در شهر شیراز در دهه فجر و نیمه شعبان انجام شد که در این مرحله به‌زودی ۱۸ پروژه عمرانی افتتاح می‌شوند. 

به گفته او؛ یکی از اهداف جدی در کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک و عمران شورای شهر شیراز تمرکز بر اجرای زودهنگام پروژه‌ها و اتمام به موقع آنهاست تا بتوان با کاهش هزینه‌ها، مردم خدمات عمرانی را به صورت میدانی و عینی لمس کنند. 

 رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: آنچه که برای اجرای پروژه‌های عمرانی به مردم وعده می‌دهیم، بدین دلیل است تا مردم هم سرعت کار را بدانند و هم از خدمات پروژه‌ها در طول دوره ششم شورا بهره‌مند شود. 

سلطانی تصریح کرد: در این دوره از جهش عمرانی شاهد خواهیم بود پروژه‌هایی که کلنگ‌زنی می‌شوند در حداقل زمان ممکن و حداکثر سرعت و به صورت شبانه‌روزی به بهره‌برداری برسد.

او گفت: در تلاش هستیم تا فاصله‌ای که میان مناطق جنوبی و شرقی شهر شیراز در محلات ایجاد شده از بین برود و حس شهروند درجه یک یا دو بودن تا حد امکان کاهش یابد و بتوان فاصله طبقاتی را تا حد امکان به یکدیگر نزدیک کرد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۳۸۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما