دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

راهکارهای توسعه عمرانی حوزه سلامت در شهرستان های فارس

28 خرداد 1402 ساعت 23:18

گزارشگر : منیره خسروبیگ

در نشست هم اندیشی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با نماینده مردم شهرستان های آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان در مجلس شورای اسلامی، راهکارهای توسعه عمرانی حوزه سلامت در این شهرستان ها بررسی شد.


چیه گزارش حافظ خبر،  معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ضمن قدردانی از همکاری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسوولان ارشد شهرستان های آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان در پیشبرد هرچه بهتر اهداف سلامت محور در در این شهرستان ها، گفت: در این نشست راهکارهای جذب اعتبارات لازم، تسهیل، تسریع در عملیات اجرایی پروژه های عمرانی حوزه سلامت شهرستان های آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان با استفاده از منابع استانی بررسی شد.

سید ابوالفضل هاشمی اصل افزود: تقویت منابع موجود، مشارکت خیرین حوزه سلامت، جذب امکانات و تجهیزات و تعامل هر چه بیشتر دستگاه های اجرایی، از مهم ترین محورهای توسعه و گسترش خدمات سلامت در استان است که افزایش میزان رضایتمندی مراجعین به مراکز ارائه دهنده خدمات سلامت را به همراه دارد.



او ابراز امیدواری کرد با همکاری و همفکری مسوولان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، شاهد ارتقای هرچه بهتر ارائه خدمات سلامت در تمامی مناطق استان باشیم.

دکتر «رحیم زارع» نماینده مردم شهرستان های آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست ضمن تقدیر از خدمات مجموعه بهداشت و درمان استان فارس، بر تعامل هرچه بیشتر سایر دستگاه های اجرایی در شهرستان های آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز و ارتقای خدمات سلامت و جذب امکانات و تجهیزات در حوزه بهداشت و درمان، تاکید کرد.

دکتر «سالار خواجه پور» مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه نیز در این نشست با ارائه گزارشی از وضعیت موجود پروژه های عمرانی سلامت محور در شهرستان های آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان، پیشنهادات لازم در راستای رفع چالش ها و تقویت عملیات اجرایی در پروژه های عمرانی در حوزه سلامت را مطرح کرد.



در این نشست، حاضران پیرامون توانمندی ها و چالش های پیش رو در حوزه سلامت شهرستان های آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان، تبادل نظر کردند.

فرمانداران و مسوولان بهداشت و درمان شهرستان های آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان نیز حضور در این نشست داشتند.

 


کد مطلب: 27534

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/27534/راهکارهای-توسعه-عمرانی-حوزه-سلامت-شهرستان-های-فارس

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir