۰
plusresetminus
دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

راهکارهای توسعه عمرانی حوزه سلامت در شهرستان های فارس

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۸
در نشست هم اندیشی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با نماینده مردم شهرستان های آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان در مجلس شورای اسلامی، راهکارهای توسعه عمرانی حوزه سلامت در این شهرستان ها بررسی شد.
راهکارهای توسعه عمرانی حوزه سلامت در شهرستان های فارس
چیه گزارش حافظ خبر،  معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ضمن قدردانی از همکاری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسوولان ارشد شهرستان های آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان در پیشبرد هرچه بهتر اهداف سلامت محور در در این شهرستان ها، گفت: در این نشست راهکارهای جذب اعتبارات لازم، تسهیل، تسریع در عملیات اجرایی پروژه های عمرانی حوزه سلامت شهرستان های آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان با استفاده از منابع استانی بررسی شد.

سید ابوالفضل هاشمی اصل افزود: تقویت منابع موجود، مشارکت خیرین حوزه سلامت، جذب امکانات و تجهیزات و تعامل هر چه بیشتر دستگاه های اجرایی، از مهم ترین محورهای توسعه و گسترش خدمات سلامت در استان است که افزایش میزان رضایتمندی مراجعین به مراکز ارائه دهنده خدمات سلامت را به همراه دارد.



او ابراز امیدواری کرد با همکاری و همفکری مسوولان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، شاهد ارتقای هرچه بهتر ارائه خدمات سلامت در تمامی مناطق استان باشیم.

دکتر «رحیم زارع» نماینده مردم شهرستان های آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست ضمن تقدیر از خدمات مجموعه بهداشت و درمان استان فارس، بر تعامل هرچه بیشتر سایر دستگاه های اجرایی در شهرستان های آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز و ارتقای خدمات سلامت و جذب امکانات و تجهیزات در حوزه بهداشت و درمان، تاکید کرد.

دکتر «سالار خواجه پور» مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه نیز در این نشست با ارائه گزارشی از وضعیت موجود پروژه های عمرانی سلامت محور در شهرستان های آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان، پیشنهادات لازم در راستای رفع چالش ها و تقویت عملیات اجرایی در پروژه های عمرانی در حوزه سلامت را مطرح کرد.



در این نشست، حاضران پیرامون توانمندی ها و چالش های پیش رو در حوزه سلامت شهرستان های آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان، تبادل نظر کردند.

فرمانداران و مسوولان بهداشت و درمان شهرستان های آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان نیز حضور در این نشست داشتند.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۵۳۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما