استاندار فارس:

خبرنگاران قضات مستقلِ عادل و ضامن سلامت لبخندها و اشک های مردم

16 مرداد 1402 ساعت 14:47

گزارشگر : منیره خسروبیگ

ایمانیه گفت : عیارسنجی ضعف‌ها و قوت‌ها به مدد انصاف و ریشه یابی نابسامانی‌ها به قصد اصلاح و به دور از تخریب و غرض ورزی، از جمله اموریست که جز با تلاش صادقانه‌ی اصحاب رسانه میسر نخواهد بود.


به گزارش حافظ خبر، محمدهادی ایمانیه به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار، پیامی بدین شرح صادر کرد:
 
هو الرحمن الرحیم
« قُلِ الحَقَّ و لا تأخُذکَ فِی اللَّهِ لَومَةُ لائمٍ حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس» رسول گرامی اسلام
 
 
 به رسم هر ساله،  ۱۷ مرداد ماه فرصتی است برای تقدیم سپاس از تلاش‌های خبرنگاران و عکاسان عزیزی که از پنهان‌ترین زوایای رخدادها تا عمق خواسته‌های ملت را، از پشت لنز دوربین یا کُنه کلماتِ مسطور، به پرده می‌کشند، تا عملکردها را به بوته نقد گذارند و با پیگیری مجدّانه، روزگار را، گامی به شادمانیِ مردمان نزدیک‌تر کنند.
 عیارسنجی ضعف‌ها و قوت‌ها به مدد انصاف و ریشه یابی نابسامانی‌ها به قصد اصلاح و به دور از تخریب و غرض ورزی، از جمله اموریست که جز با تلاش صادقانه‌ی اصحاب رسانه میسر نخواهد بود.
بهترین سپاس‌ها تقدیم روایتگرانِ لحظه‌های تاریخ، پاسدارانِ حریمِ قلم و کاتبان فریاد حق و عدالت. آنان که درد را می‌فهمند و انعکاس آن را، وظیفه‌ی انکار نشدنی خویش می‌دانند. قضاتِ مستقلِ عادلی، که با انتقال صحیح خبرها، ضامنِ سلامتِ لبخندها و اشک‌های مردمانند و سنگینی بار صلاح و فسادِ افکار عمومی را، بر دوش می‌کشند. آنان که به روایت کلام الهی "یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ" را، سرلوحه‌ی رفتارِ حرفه‌ای خویش، قرار داده‌اند و در این راه از سرزنش ملامتگران ، هراسی به دل راه نمی‌دهند.


کد مطلب: 27771

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/27771/خبرنگاران-قضات-مستقل-عادل-ضامن-سلامت-لبخندها-اشک-های-مردم

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir