۰
plusresetminus
استاندار فارس:

خبرنگاران قضات مستقلِ عادل و ضامن سلامت لبخندها و اشک های مردم

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۷
ایمانیه گفت : عیارسنجی ضعف‌ها و قوت‌ها به مدد انصاف و ریشه یابی نابسامانی‌ها به قصد اصلاح و به دور از تخریب و غرض ورزی، از جمله اموریست که جز با تلاش صادقانه‌ی اصحاب رسانه میسر نخواهد بود.
خبرنگاران قضات مستقلِ عادل و ضامن سلامت لبخندها و اشک های مردم
به گزارش حافظ خبر، محمدهادی ایمانیه به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار، پیامی بدین شرح صادر کرد:
 
هو الرحمن الرحیم
« قُلِ الحَقَّ و لا تأخُذکَ فِی اللَّهِ لَومَةُ لائمٍ حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس» رسول گرامی اسلام
 
 
 به رسم هر ساله،  ۱۷ مرداد ماه فرصتی است برای تقدیم سپاس از تلاش‌های خبرنگاران و عکاسان عزیزی که از پنهان‌ترین زوایای رخدادها تا عمق خواسته‌های ملت را، از پشت لنز دوربین یا کُنه کلماتِ مسطور، به پرده می‌کشند، تا عملکردها را به بوته نقد گذارند و با پیگیری مجدّانه، روزگار را، گامی به شادمانیِ مردمان نزدیک‌تر کنند.
 عیارسنجی ضعف‌ها و قوت‌ها به مدد انصاف و ریشه یابی نابسامانی‌ها به قصد اصلاح و به دور از تخریب و غرض ورزی، از جمله اموریست که جز با تلاش صادقانه‌ی اصحاب رسانه میسر نخواهد بود.
بهترین سپاس‌ها تقدیم روایتگرانِ لحظه‌های تاریخ، پاسدارانِ حریمِ قلم و کاتبان فریاد حق و عدالت. آنان که درد را می‌فهمند و انعکاس آن را، وظیفه‌ی انکار نشدنی خویش می‌دانند. قضاتِ مستقلِ عادلی، که با انتقال صحیح خبرها، ضامنِ سلامتِ لبخندها و اشک‌های مردمانند و سنگینی بار صلاح و فسادِ افکار عمومی را، بر دوش می‌کشند. آنان که به روایت کلام الهی "یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ" را، سرلوحه‌ی رفتارِ حرفه‌ای خویش، قرار داده‌اند و در این راه از سرزنش ملامتگران ، هراسی به دل راه نمی‌دهند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۷۷۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما