استاندار فارس:

تلاش برای تسهیل دریافت خدمات درمانی برای جانبازان

3 مهر 1402 ساعت 14:01

گزارشگر : منیره خسروبیگ

استاندار فارس در این دیدار بر ضرورت تسهیل دریافت خدمات درمانی جانبازان تاکید کرد و گفت: با انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در مراکز درمانی و بستری دولتی بصورت تخصصی درمان جانبازان تسهیل شود.


به گزارش حافظ خبر، محمد هادی ایمانیه با هیئت مدیره انجمن حمایت از جانبازان قطع عضو استان فارس دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست صمیمی، امیدی؛ نماینده این انجمن شرح فعالیت و اقدامات انجام شده در این انجمن را توضیح داد و در ادامه به بیان مسائل و مشکلات انجمن حمایت از جانبازان قطع عضو پرداخت.

استاندار فارس در این دیدار بر ضرورت تسهیل دریافت خدمات درمانی جانبازان تاکید کرد و گفت: با انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در مراکز درمانی و بستری دولتی بویژه بیمارستان های شهید رجایی، شهید چمران، شهید فقیهی، خلیلی و نمازی بصورت تخصصی درمان جانبازان تسهیل شود.

وی افزود: برای تحقق این مُهِم، یک نفر آشنا با حوزه سلامت معرفی شود تا بعنوان رابط، این قبیل مسائل را پیگیری و حل نماید و موارد و مشکلات احتمالی را در صورت نیاز، گزارش کند.

ایمانیه، تامین ملزومات مورد نیاز جانبازان را از وظایف حاکمیت و دولت دانست و گفت: مدیریت استان، در بحث تامین ملزومات و تجهیزات کمکی برای جانبازان در حد توان خود قطعا همکاری و حمایت می کند.

وی در انتها پیشنهاد داد: برای اداره مجموعه های رفاهی متعلق به خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران می بایست گروهی به نمایندگی از همه انجمن ها تشکیل تا بصورت هیات امنایی اداره این گونه اماکن را بدست بگیرند.


کد مطلب: 28004

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/28004/تلاش-تسهیل-دریافت-خدمات-درمانی-جانبازان

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir