۰
plusresetminus
استاندار فارس:

تلاش برای تسهیل دریافت خدمات درمانی برای جانبازان

تاریخ انتشاردوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۱
استاندار فارس در این دیدار بر ضرورت تسهیل دریافت خدمات درمانی جانبازان تاکید کرد و گفت: با انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در مراکز درمانی و بستری دولتی بصورت تخصصی درمان جانبازان تسهیل شود.
تلاش برای تسهیل دریافت خدمات درمانی برای جانبازان
به گزارش حافظ خبر، محمد هادی ایمانیه با هیئت مدیره انجمن حمایت از جانبازان قطع عضو استان فارس دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست صمیمی، امیدی؛ نماینده این انجمن شرح فعالیت و اقدامات انجام شده در این انجمن را توضیح داد و در ادامه به بیان مسائل و مشکلات انجمن حمایت از جانبازان قطع عضو پرداخت.

استاندار فارس در این دیدار بر ضرورت تسهیل دریافت خدمات درمانی جانبازان تاکید کرد و گفت: با انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در مراکز درمانی و بستری دولتی بویژه بیمارستان های شهید رجایی، شهید چمران، شهید فقیهی، خلیلی و نمازی بصورت تخصصی درمان جانبازان تسهیل شود.

وی افزود: برای تحقق این مُهِم، یک نفر آشنا با حوزه سلامت معرفی شود تا بعنوان رابط، این قبیل مسائل را پیگیری و حل نماید و موارد و مشکلات احتمالی را در صورت نیاز، گزارش کند.

ایمانیه، تامین ملزومات مورد نیاز جانبازان را از وظایف حاکمیت و دولت دانست و گفت: مدیریت استان، در بحث تامین ملزومات و تجهیزات کمکی برای جانبازان در حد توان خود قطعا همکاری و حمایت می کند.

وی در انتها پیشنهاد داد: برای اداره مجموعه های رفاهی متعلق به خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران می بایست گروهی به نمایندگی از همه انجمن ها تشکیل تا بصورت هیات امنایی اداره این گونه اماکن را بدست بگیرند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۰۰۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما