محمدرضا هاجری رئیس کمسیون فرهنگی شورای شهر شیراز:

شهرداری از اجرای طرح های فانتزی گران قیمت صرف نظر کند/ عبور از قانون از هیچ کس و با هیچ بهانه‌ای پذیرفته نیست

9 تير 1394 ساعت 1:42

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز عصر دوشنبه هشتم تیرماه سال جاری در یکصد و پنجمین جلسه علنی شورای شهر گفت: شهرداری شیراز باید مانع اجرای طرح های غیر ضروری شود.


به گزارش "حافظ نیوز" رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز عصر دوشنبه هشتم تیرماه سال جاری در یکصد و پنجمین جلسه علنی شورای شهر گفت: شهرداری شیراز باید مانع اجرای طرح های غیر ضروری شود.
 
محمدرضا هاجری ضمن اشاره به ایجاد مشکل در جذب بودجه لازم در شهر شیراز، شهرداری شیراز را مورد خطاب قرار داد و تصریح کرد: باید از اجرای طرح های فانتزی و آکواریومی گران قیمت صرف نظر کرد چرا که در حال حاضر اولویت برتر آبادی و عمران شهر است لذا لازم است تجدید نظری اساسی در این خصوص صورت بگیرد.
 
وی با اشاره به اینکه شورای اسلامی و شهرداری شیراز از پیشگامان در طرح مسجدمحوری مصوب شورای فرهنگ عمومی استان فارس هستند، گفت: دعوت مردم به خیابان ها برای مراسم احیاء با اصل طرح مسجد محوری مغایرت دارد و باید به شدت از این گونه پیشنهادها پرهیز شود.
 
نماینده مردم در شورای اسلامی شهر شیراز صدا و سیما، رسانه‌ها، مراکز فرهنگی هنری، ائمه جمعه و حتی مداحان را مورد خطاب قرار داد و گفت: مشکل کمبود آب باید به شهروندان تذکر داده و آموزش‌های لازم نیز ارائه شود.
 
همچنین وی ادامه داد: منابع موجود پاسخگوی نیازهای کلان شهر شیراز نیست و این شهر نیز با داشتن آب و هوای معتدل در تابستان‌ها علاوه بر جمعیت ثابت میزبان جمع زیادی از شهروندان استان‌های دیگر است که این مهم خود در تشدید مسئله کم آبی نقش بسزایی دارد.
 
به گفته این مسئول، تزلزل در مدیریت‌ها و حمله و هجمه به مدیریت‌ها شهر را به حاشیه می‌برد؛ لازم به ذکر است که جریان‌های سیاسی و رسانه‌ها باید از نشر شایعات بپرهیزند تا آرامش مدیریتی به شهر بازگردد.
 
وی ضمن بیان دو اصل اساسی خدمت بی منت و مردم داری در آرمان‌شهر اسلامی گفت: این اصول وابسته به هیچ قید و بند سیاسی نیست و باید توجه داشت که افطاری‌های سیاسی، یارگیری و تبلیغات زودرس انتخاباتی، سهم‌خواهی سیاسی و به حاشیه بردن شهر به مصلحت نیست.
 
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز با اظهار اینکه خیابان‌ها و فضاهای عمومی طبق قانون در اختیار شهرداری است، عنوان کرد: عبور از قانون از هیچ کس و با هیچ بهانه‌ای پذیرفته نیست لذا باید تمام ادارات و سازمان‌های دولتی و غیردولتی بدون هماهنگی با شهرداری از بستن خیابان‌های محل عبور و مرور مردم و برپایی نمایشگاه پرهیز کنند.
 


کد مطلب: 7942

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/7942/شهرداری-اجرای-طرح-های-فانتزی-گران-قیمت-صرف-نظر-کند-عبور-قانون-هیچ-کس-بهانه-ای-پذیرفته-نیست

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir