کشف بیش از 400كيلو ترياك درتور بازرسي پليس نیریز

13 مرداد 1394 ساعت 18:17

با تلاش مأموران انتظامي استان فارس، 659 كيلو و 500 گرم ترياك كشف و دو قاچاقچي مواد مخدر دستگير شدند.


به گزارش حافظ نیوز به نقل از پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي استان فارس در تشريح جزئيات اين خبر گفت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "ني ريز" مطلع شدند قاچاقچيان قصد دارند مقاديري مواد مخدر را از محور سيرجان – ني ريز انتقال دهند.

سردار "احمد علي گودرزي" ادامه داد: بلافاصله اکيپي از مأموران به محل مورد نظر عزيمت و اقدام به ايجاد تور ايست و بازرسي كرده و در اين راستا به يک دستگاه خودرو پژو 405 مظنون و دستور ايست دادند.

وي ادامه داد: راننده خودرو بدون توجه به ايست مأموران اقدام به فرار كرد كه پس از طي مسافتي تعقيب و گريز در نهايت خودرو متوقف و راننده آن دستگير شد.

اين مقام ارشد انتظامي گفت: در بازرسي از اين خودرو مقدار 439 كيلو و 500 گرم ترياك كشف شد.

رئيس پليس فارس با اشاره به عمليات ديگري كه توسط مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان انجام گرفت، افزود: درپي استمرار فعاليت هاي مقابله اي با عناصر مافياي قاچاق مواد مخدر، مأموران مطلع شدند فردي قصد دارد يك محموله مواد مخدر را به شيراز انتقال دهد.

سردار " گودرزي" تصريح كرد: با انجام كارهاي اطلاعاتي و پليسي و اعزام اكيپي از مأموران به محور ورودي شيراز- سروستان، خودرو پژو 405 حامل محموله مواد مخدر شناسايي و توقيف شد.

وي افزود: در بازرسي از اين خودرو نيز 220 كيلوگرم ترياك كشف و در اين راستا راننده خودرو دستگير شد.

فرمانده انتظامي استان فارس هشدار داد: استان فارس محل ناامني براي قاچاقچيان مواد مخدر خواهد بود و مأموران جان بر كف انتظامي استان با تمام توان در راستاي مقابله با پديده شوم مواد مخدر و قاچاقچيان تلاش مي كنند.

سردار "گودرزي" در پايان گفت: شماره تلفن هاي 110 و 2184269 به صورت شبانه روزي آماده دريافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه خريد و فروش مواد مخدر مي باشد.
 


کد مطلب: 9531

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/9531/کشف-بیش-400كيلو-ترياك-درتور-بازرسي-پليس-نیریز

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir