۰
plusresetminus

کشف بیش از 400كيلو ترياك درتور بازرسي پليس نیریز

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۷
با تلاش مأموران انتظامي استان فارس، 659 كيلو و 500 گرم ترياك كشف و دو قاچاقچي مواد مخدر دستگير شدند.
کشف بیش از 400كيلو ترياك درتور بازرسي پليس نیریز
به گزارش حافظ نیوز به نقل از پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي استان فارس در تشريح جزئيات اين خبر گفت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "ني ريز" مطلع شدند قاچاقچيان قصد دارند مقاديري مواد مخدر را از محور سيرجان – ني ريز انتقال دهند.

سردار "احمد علي گودرزي" ادامه داد: بلافاصله اکيپي از مأموران به محل مورد نظر عزيمت و اقدام به ايجاد تور ايست و بازرسي كرده و در اين راستا به يک دستگاه خودرو پژو 405 مظنون و دستور ايست دادند.

وي ادامه داد: راننده خودرو بدون توجه به ايست مأموران اقدام به فرار كرد كه پس از طي مسافتي تعقيب و گريز در نهايت خودرو متوقف و راننده آن دستگير شد.

اين مقام ارشد انتظامي گفت: در بازرسي از اين خودرو مقدار 439 كيلو و 500 گرم ترياك كشف شد.

رئيس پليس فارس با اشاره به عمليات ديگري كه توسط مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان انجام گرفت، افزود: درپي استمرار فعاليت هاي مقابله اي با عناصر مافياي قاچاق مواد مخدر، مأموران مطلع شدند فردي قصد دارد يك محموله مواد مخدر را به شيراز انتقال دهد.

سردار " گودرزي" تصريح كرد: با انجام كارهاي اطلاعاتي و پليسي و اعزام اكيپي از مأموران به محور ورودي شيراز- سروستان، خودرو پژو 405 حامل محموله مواد مخدر شناسايي و توقيف شد.

وي افزود: در بازرسي از اين خودرو نيز 220 كيلوگرم ترياك كشف و در اين راستا راننده خودرو دستگير شد.

فرمانده انتظامي استان فارس هشدار داد: استان فارس محل ناامني براي قاچاقچيان مواد مخدر خواهد بود و مأموران جان بر كف انتظامي استان با تمام توان در راستاي مقابله با پديده شوم مواد مخدر و قاچاقچيان تلاش مي كنند.

سردار "گودرزي" در پايان گفت: شماره تلفن هاي 110 و 2184269 به صورت شبانه روزي آماده دريافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه خريد و فروش مواد مخدر مي باشد.
 
کد مطلب : ۹۵۳۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما