۰
plusresetminus
مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:

یاس و ناامیدی از آفت‌های فعالیت های فرهنگی است

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۰
نداف گفت: یکی از آفت‌های موجود در حوزه فعالیت های فرهنگی، ناامیدی و یاس از ادامه راهی است که برگزیده‌ایم.
تصویری پاسداشت 100 بانوی حافظ قرآن در کوار
تصویری پاسداشت 100 بانوی حافظ قرآن در کوار
به گزارش حافظ خبر؛ احمدرضا نداف، مدیرگروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در نخستین همایش پاسداشت یکصد بانوی حافظ قرآن که همزمان با دهه فجر در کوار برگزار شد گفت: یکی از آفت‌های موجود در حوزه فعالیت های فرهنگی، ناامیدی و یاس از ادامه راهی است که برگزیده‌ایم.
مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: شاید دستگاه‌های فرهنگی با مشکلات پیش آمده و کمبود اعتبارات نتوانند کمک شایانی به این حوزه کنند و البته مشکلات ایجاد شده از بیماری جهانی کرونا این موضوع را چند برابر کرده است.
حجت‌الاسلام مجید گشول دره سیبی، امام جمعه کوار نیز به 20 اصل مهم سبک زندگی از دیدگاه قرآن کریم اشاره کرد و خواستار توجه همگانی برای به کارگیری آنها شد.
گفتنی است، نخستین همایش پاسداشت یکصد بانوی حافظ قرآن، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، امام جمعه و فرماندار کوار، مسئول بسیج جامعه زنان فارس و تنی چند از مسئولان، مدیران مراکز قرآنی، حافظان و کنش‌گران دینی و قرآنی برگزار و در پایان این همایش، تلاش‌های یکصد بانوی حافظ قرآنی پاس داشته شد.
 
گزارشگر : محمدمهدی اسدزاده
کد مطلب : ۲۳۱۴۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما