۰
plusresetminus

مبارزه با کرونا از سوی فرهنگ و هنر بوانات

تاریخ انتشارشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۴
آگاهی‌بخشی بر بستر مجازی، نصب بنر، طراحی و عکس‌نوشت در زمینه شیوه‌نامه‌های بهداشتی، برگزاری مسابقات گوناگون فرهنگی و هنری در این باره، تشویق و ترغیب عمومی به پویش‌های "من-ماسک –می‌زنم" و "در- خانه-بمانیم" بخشی از کارکردهای اهالی فرهنگ و هنر برای جلوگیری از گسترش این بیماری است.
مبارزه با کرونا از سوی فرهنگ و هنر بوانات
به گزارش حافظ خبر؛ حسین برزگر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوانات گفت: با همه‌گیری بیماری کرونا ویروس، اهالی فرهنگ و هنر آسیب‌های زیادی دیدند و با توجه به اینکه پویایی فرهنگی و هنری، برپایه گردهم‌آیی است، این مراکز بیش از دیگر مشاغل بسته بودند.
برزگر افزود: آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی درباره بیماری کرونا ویروس، آگاهی و سواد مردم را درباره مبارزه با این بیماری بالا می‌برد و از این رو همواره از اهم دغدغه‌های هنرمندان است که در فعالیت‌های خود به آن اهتمام دارند.
وی ادامه داد: آگاهی‌بخشی بر بستر مجازی، نصب بنر، طراحی و عکس‌نوشت در زمینه شیوه‌نامه‌های بهداشتی، برگزاری مسابقات گوناگون فرهنگی و هنری در این باره، تشویق و ترغیب عمومی به پویش‌های "من-ماسک –می‌زنم" و "در- خانه-بمانیم" بخشی از کارکردهای اهالی فرهنگ و هنر برای جلوگیری از گسترش این بیماری است.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوانات یادآور شد: تهیه و توزیع اقلام معیشتی بین خانواده‌های کم‌برخوردار، تهیه و توزیع ماسک بین افراد نیازمند از دیگر فعالیت‌هایی است که اهالی  فرهنگ و هنر در راستای مبارزه با بیماری کرونا پیگیری و انجام داده‌اند تا کادر درمان در این زمینه تنها نباشد  .
 
 
کد مطلب : ۲۳۶۰۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما