۰
plusresetminus
امیدواریم وزیر بهداشت این مطلب را ببیند!

سرعت خیره کننده احداث بیمارستان ارسنجان!

تاریخ انتشاردوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۹
اگر به وضعیت به همین صورت پیش رود، به احتمال زیاد برای چندین سال، شهرستان ارسنجان همچنان باید تنها شهرستان کشور باشد که فاقد بیمارستان است.
سرعت خیره کننده احداث بیمارستان ارسنجان!
به گزارش حافظ نیوز به نقل از ارسن نیوز، اواخر دی ماه سال گذشته بود که کلنگ بیمارستان 64 تخت خوابی ارسنجان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به زمین زده شد.

 پروژه ای که تصویب اجرای آن در دولت گذشته صورت گرفته بود و در تبلیغات مسوولان فعلی ارسنجان گفته می شد بودجه اولیه آن آماده است.

 چندین ماه وقت مردم و مسوولان ارسنجان به اختلاف و کشاکش های نابجایی در خصوص مکان احداث این بیمارستان گذشت. و بالاخره با وحدت بین مردم و مسوولان مکان احداث این بیمارستان تصویب شد.

 حال دقیقاً 6 ماه پس از کلنگ زنی این طرح، برای اطلاع از چگونگی پیشرفت کار به محل احداث مراجعه کردیم. آنچه دیده می شود فقط تسطیح زمین، پیاده کردن نقشه مربوطه و خاک برداری بخشی از پی ساختمان به صورت کم عمق است. سرعت خیره کننده ای که به پروژه هایی نظیر احداث یک آسمانخراش در چین ظرف 16 روز و... تنه می زند!

 حضور یک دستگاه بیل مکانیکی البته به صورت خاموش در محل نشان از این دارد که همین کار هم ظرف چند روز گذشته آغاز شده است چون قیمت هر ساعت کارکرد چنین دستگاه هایی چنان زیاد است که قطعاً مدت زیادی در یکجا نمی مانند.

 ممکن است توجیه مسوولین این باشد که این مدت صرف تهیه نقشه، تشریفات مناقصه و تعیین پیمانکار شده باشد که در این صورت باید گفت اولاً این موارد نباید 6 ماه به طول انجامد و ثانیاً اگر اینگونه بوده است چگونه کلنگ پروژه ای به زمین زده شده است که هنوز نقشه آن هم آماده نبوده؟ ظاهراً ملاک برای کلنگ زنی ها نه آماده بودن پروژه بلکه زمان حضور فلان مسوول بلند پایه است!

 به هر حال ما آماده ایم پاسخ مسوولین مربوطه در این خصوص را دریافت و به اطلاع مردم عزیز شهرستان برسانیم.
کد مطلب : ۹۱۱۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما