۰
plusresetminus

برخي براي تبرئه خود نامه نگاري می کنند

تاریخ انتشارجمعه ۱۵ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۴
وحيد يامين پور در گفت وگو با رجانيوز تصريح كرد: رهبر انقلاب براي اينكه فضاي عمومي فرهنگ سياسي را مديريت كنند، سخناني را مطرح مي كنند اما رسانه ها دقيقا از همان حرف براي التهاب آفريني در فضاي سياسي سوء استفاده مي كنند.
وي اظهار داشت: الان مي توان به راحتي پيش بيني كرد كه از رسانه ها صداي خائن خائن شان بلند شود و به همديگر بگويند خيانتكار و بگويند اين خيانت است و آن خيانت.
يامين پور با بيان اينكه همان طوري كه ديديم بلافاصله بعد از سخنان رهبر انقلاب برخي براي تبرئه كردن خود شروع به بيانيه دادن كردند، افزود: اين خيلي مراقبت مي خواهد، دقيقا همين اتفاق پس از انتخابات رياست جمهوري دهم هم افتاد و آقا مي فرمودند كه اصلي و فرعي كنيد تعدادي از رسانه ها دقيقا متن را به حاشيه بردند و حاشيه را جاي متن گذاشتند و دقيقا حرف آقا را با همان حرف نابود كردند.
مجري سابق صدا و سيما خاطرنشان كرد: رهبر انقلاب نخواستند با اين جمله يك صفت جديدي توليد كنند كه رقباي سياسي با آن صفت به جان هم بيفتند، به اين معنا كه تا به حال ما به يكي مي گفتيم ساكت فتنه و يكي هم مي گفتيم انحرافي، الان هم خائن و جريان خيانتكار هم اضافه مي شود.
وي با بيان اينكه هشدارهاي رهبر انقلاب اقتضاءاتي و استلزاماتي هم دارد، گفت: مدلول حرف آقا اين نيست كه هم ديگر را به خيانتكار بودن متهم كنيم، مدلول حرف ايشان آرامش بخشي به فضاي سياسي است و اين فهمش راحت است اما اجرايي كردنش دشوار!
يامين پور ادامه داد: چون علي الظاهر ذات رسانه بر التهاب آفريني بنا شده، به خصوص رسانه هايي كه به عنوان بازيگر سياسي ورود مي كنند يكي از نقش هاي خود را التهاب آفريني در فضاي سياسي تعريف كردند، و هرچه كه هم به روز انتخابات نزديك تر شويم سطح التهابات بالاتر مي رود.
به گفته اين كارشناس مسائل رسانه دال مركزي حرف آقا طي چندسال اخير آرامش بوده است، يعني همه چيز به نفع آرامش عمومي بايد كنار برود، براي همين است كه حرف آقا را با خود حرف آقا نقض مي كنند.
وي اظهار داشت: آقا سخنراني كردند براي پايان التهابات اما برخي سياست بازان از همين سخنراني براي آغاز التهابات سوء استفاده خواهند كرد.
کد مطلب : ۴۶۳۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما