۰
plusresetminus

مشکل ضدانقلاب با مداحان اهل‌بیت(ع) چیست؟

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۰
حجت الاسلام رضا غلامی: در چند هفته اخیر شاهد هجمه کینه توزان جریان ضدانقلاب و ضد دین به یکی از مداحان خدوم اهل بیت(ع) جناب آقای محمود کریمی هستیم. مثل اینکه حادثه رخ داده درباره ایشان که متأسفانه نیروی انتظامی با ارائه گزارش مبهم از آن، باب بروز شایعات و شبهات را باز نموده، عقده های درونْ خفتۀ بعضی ها از هیأت ها و جریان درخشان عاشورائیان را گشوده و بستر مساعدی را برای انتقام گیری از هیأت های مذهبی و خدمت گذاران حسینی(ع) فراهم نموده است.

البته از ضدانقلاب جز این توقعی نیست چرا که بر کسی پوشیده نمانده که هیأت های مذهبی در تاریخ ایران همواره مانعی بزرگ در برابر خودکامگی، استبداد، سرسپردگی، فساد و همچنین رواج فرهنگ منحط غربی در کشور بوده است. این فرمایش مهم حضرت امام(ره) که فرمودند این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است یا این مضمون که هیأت های مذهبی است که شعله انقلاب را فروزان نگاه داشته است مؤیّدی است برجایگاه منحصر بفرد هیأت های مذهبی و ارکان آن در کشور که می تواند عاملی اساسی در حملات شتابزده عناصر مفلوکِ ضد انقلاب به مداحان اهل بیت(ع) به شمار آید.

شاهد این مدّعا عبور جسارت ها و توهین ها از آقای محمود کریمی به سایر مداحان اهل بیت(ع) و سایر کسانی است که از فتنه ۸۸ تا امروز نقش موثری در هوشیارسازی جوانان در مواجهه با دیکتاتوری مدرن و شکل گیری حماسه ۹ دی داشته اند. شاید جالب توجه باشد که در سال های گذشته، به محض آنکه یک هنرمند ارزشی برخلاف امیال پلید ضدانقلاب و روشنفکران غربزده حرکت کرده است، یا با خشن ترین روش ها به خود یا خانواده اش روبرو گشته - که هجمه به آقای کریمی یک نمونه کوچک در این زمینه است- و یا با موج تخریب و ترور شخصیت در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای و غیره مواجه شده است که می توان برای آن، نمونه های فراوانی را ذکر کرد.

به هرحال دوستان انقلابی و متدین ما باید نسبت به این پروژه های از پیش طراحی شده توجه عمیقی داشته باشند و از سرمایه های ارزنده اسلام و انقلاب شجاعانه پاسداری کنند.
کد مطلب : ۴۶۴۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما