۰
plusresetminus

بر گردن اقتصاد کشور کروات غربی زده ‏اند/ به آقای بهمنی گفتم یک عمر از غیر خدا ترسیدی بیا یک شب از خدا بترس!

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۹
آیت الله حائری شیرازی، عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت و گویی به تشریح وضعیت اقتصاد ملی پرداخت. استاد اخلاق هیئت دولت با يادآوري گفت وگوي خود با رييس كل بانك مركزي اظهار داشت: به آقای بهمنی گفتیم كه بابا یک عمر از غیر خدا ترسیدی بیا یک شب از خدا بترس و این کراوات را از سر اقتصاد بردار و نظام برگردد و پول کالایی درست کنیم؟
ما چرا کراوات پول اعتباری را گردن اقتصاد کشور اسلامی مان بيندازیم که آمریکا 30 سال بتواند اقتصاد ما را دچار خفگی کند. امروزه وضعيت دنیا به گونه اي شده تا دشمن تلاش هایبسیاری برای ایجاد مشکلات اقتصادی در کشور ما انجام دهد و حالا می خواهند نتیجه بگیرند.

وي با بيان اينكه مشكل 30 ساله ما اين است كه می خواهند پول ما را در مقابل دلار ضعیف کنند، افزود: علمای تشیع بارها گفته اند که بیايید پول را اسلامی کنید و سکه را پشتوانه اسکناس قرار دهید و از حالت اعتباری خارج کنید، پشتوانه این پول اگر دلار باشد، مثل این است که گردن اقتصادمان کراوات بگذاریم.

اين استاد حوزه علمیه قم در ادامه توضيح داد: کراوات دو سر دارد، یک سر آن این لوزی است که برای قشنگی جلو می اندازند و سر دیگر جایی است که آن را محکم می کنند؛ ما چرا کراوات پول اعتباری را گردن اقتصادمان کشور اسلامی بيندازیم که بند زیری آن را آمریکا بکشد و بعد اقتصاد ما دچار خفگی شود.
وي در ادامه ابراز اميدواري كرد كه تلاطم اقتصادی که در بازار ارز شکل گرفته فروكش كرده و کراواتی که 30 سال بر سر اقتصاد ایران زده شده است، برداشته شود و بعد سکه پشتوانه اسکانس شود و مردم 10 سال هم که بگذرد بتوانند وام بی بهره به یکدیگر بدهند.
عضو مجلس خبرگان رهبري با بيان اينكه اگر بهره از بازار کنار رود پول تنزل پیدا نمی کند، خاطر نشان كرد: وقتی دولت بهره نداد دیگر بهره نمی خواهد بگیرد و در نتیجه قرض الحسنه با بهره صفر به مردم داده می شود و مردم این درصدهای بسیاری که بانک ها می دهند دیگر نمی پردازند و مولد احیا می شوند و ما می توانیم با تولیدات دیگران رقابت کنیم و گشایش بزرگی برای ما حاصل شود.

عشق به رهبری و ولایت جاذبه ای نظیر جاذبه کره زمین دارد

وي با بيان اينكه برخی به اين فکرند که در برابر مشکلات اقتصادی و سایر مشکلات چه کاری انجام دهند که به مردم صدمه نزند، افزود: آنها خیال می کنند که مردم ظرف های آبی هستند که اگر تند راه رفتند این آب ها تکان می خورند و می ریزند، در حالی که این افراد اشتباه می کنند، زیرا ظرف هاي وجودی مردم دارای مایع مغناطیسی و آهنی است و ظرفی که در آن قرار دارند، آهن ربا است و اگر تکان بخورند ذره ای از  مایع وجودی آن ها کاسته نمی شود، زیرا ارتباط آن ها با یکدیگر مغناطیسی است.

اين استاد حوزه علميه قم اظهار داشت: برخی به جهت این که نمی دانند که فرصت آهن ربایی ولایت به چه معنا است، می گویند در مسائل کشور تند حرکت نکنید، این عشق به رهبری و ولایت جاذبه ای نظیر جاذبه کره زمین دارد که به واسطه آن آب اقیانوس ها هرگز نمی ریزید.

آهن ربای ولایت پذیری مردم، هتاکان نظام را جذب نمی کند

آيت الله حائري شيرازي با بيان اينكه اگر آهنی را به آهن ربا بزنیم و بعد آن را بر روی براده ها و خرده های آهن قرار دهیم، همه این براده ها به بالا کشیده می شود، تصريح كرد: به عنوان مثال هنگامی که رهبری شهر مشهد وارد می شوند، اتفاقی نظیر همان آهنی که به آهن ربا متصل است، می افتد که داخل پاره های آهن قرار می گیرد و یک دفعه همه به سمت آن کشیده می شوند.

وي ادامه داد: تأثیر ولایت پذیری این است، آهنی که به آهن ربا وصل است اگر به براده ها نزدیک شود، همه این ها همراهش بلند می شوند و همه حالت آهن ربایی پیدا می کنند و آنهایی که بی شکل بودند هم  طیف پیدا کرده، متشکل شده و شاکله پیدا می کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: به عنوان مثال آقای موسوی در انتخابات 88، 13 میلیون رأی آورد و بعد در فراخوان های بعدی که داشت هیچ کس برای حمایت از او نیامد؛ آن آمدن چطور شد و این نیامدن چطور؟ آن آمدن به خاطر این بود که می گفتند این آهن ـ موسوی ـ به آهن ربا  ـ رهبری ـ وصل است و مردم براساس این 13 میلیون و خرده ای رأی دادند و گفتند که موسوی پنج سال نخست وزیر امام بوده و الآن هم که رهبری هستند، قوم خویش و هم محلی ایشان است و سید است و به این دلیل رأی دادند، یعنی خاصیت آهن ربایی، بعد که رهبری فرمودند انتخابات ابطال نشود و موسوی می گفت ابطال شود او از رهبری جدا شد و مردم دیدند که این آهن دیگر به آهن ربا وصل نیست؛ وقتی آهن را از آهن ربا جدا کنیم تمام این براده ها که به او وصل بود جدا می شود.

مسؤولانی که از تخریب وجاهت شان ناراحت بودند

آيت الله حائري در پايان به بيان خاطره اي پرداخت و تصريح كرد: روزی یکی از مسؤولان دولتی نزد من آمد و اطلاعیه ای را به من داد که نماینده های اصلاحاتی علیه او و احمدی نژاد بد نوشته اند و آبروی او را برده بودند و او خیلی ناراحت بود، به او گفتم "اگر دشمن تو بچه ی کوچکی داشته باشد تا برای ضربه زدن به تو آن را زیر پایش قرار دهد، آیا تو فکر مشتی هستی که به تو برخورد می کند، یا فکر آن بچه ای که در حال خفه شدن است؟" گفت "به فکر بچه هستم"؛ گفتم "بچه شش ماهه انسان مهم تر است یا دین انسان؟"گفت "دینش" گفتم "تو باید فکر دینش باشی که بچه اش را گذاشته زیرپایش تا به تو ضربه بزند یا فکر خودت که آبرویت در دنیا برود؟"
منبع: رجانیوز
کد مطلب : ۴۶۷۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما