۰
plusresetminus

کشف ۲۶۵ کیلو تریاک در شهرستان نی‌ریز

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۳
فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۲۶۵ کیلوگرم تریاک در انجام دو عملیات منسجم پلیس در شهرستان "نی‌ریز" خبر داد.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی "قطروئیه" شهرستان "نی‌ریز" در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و برخورد با قاچاقچیان موادمخدر در محور سیرجان به قطروئیه به یک دستگاه خودرو وانت پیکان مظنون و برای بررسی به راننده خودرو دستور ایست دادند.

وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به مأموران اقدام به فرار کرده که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف و در بازرسی از آن 156 کیلو و 500 گرم تریاک کشف و راننده خودرو دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان فارس به عملیات دیگری که توسط مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان نی‌ریز انجام شد اشاره کرد و گفت:  ماموران هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور سیرجان- نی ریز به یک دستگاه خودرو وانت پیکان مظنون و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو را متوقف کردند.

سردار گودرزی تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو نیز 108 کیلو و 500 گرم تریاک کشف و راننده خودرو دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو پژو 405 و دستگیری راننده آن به عنوان اسکورت این محموله موادمخدر عنوان کرد: شماره تلفن 32184269 به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه خرید و فروش مواد مخدر است.
کد مطلب : ۱۰۰۵۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما