۰
plusresetminus

برگزاری یادواره شهدای دولت و هشت سال دفاع مقدس در مرودشت

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۶
بخش کامفیروز شمالی شهرستان مرودشت عصر امروز شاهد برپایی یادواره شهدای دولت و هشت سال دفاع مقدس بود.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از مرودشت، امام‌جمعه مرودشت عصر امروز در مراسم یادواره شهدای دولت و شهدای بخش کامفیروز شمالی که با حضور اقشار مختلف مردم به‌ویژه بسیجیان شرکت‌کننده در اردوهای جهادی طرح هجرت 3 و همکاری بخشدار بخش کر و حوزه مقاومت بسیج ثامن‌الائمه برگزار شد ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر از شهدای وارسته و مبارز بودند که در شکل‌گیری و تثبیت انقلاب نقش محوری ایفا کردند.

حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی افزود: چهره‌های دروغین و معاند نتوانستند وجود فیزیکی و فکری آن‌ها را تحمل کنند و سعی کردند با به شهادت رساندن آن‌ها مسیر فکری مردم و مسئولان را به انحراف بکشانند که البته عملی نشد.

احمدی در بخش دیگری از مطالب خود با توجه به حضور بسیجیان شرکت‌کننده در اردوهای جهادی به تبیین اهداف اردوهای جهادی پرداخت و مقدمه جهاد را هجرت عنوان کرد و بیان داشت: اگر انسان توانست تحول درونی در خود ایجاد کند به‌یقین در برون او هم‌چنین خواهد شد و می‌تواند با کمک همین اندیشه خود را از منیت و خودخواهی جدا کرده و به تقرب و اندیشه اللهی نزدیک شود.

امام‌جمعه مرودشت خواستار همدلی و وحدت بین مردم و مسئولان در بخش کر شد و خدمت‌رسانی مطلوب و در شأن مردم را مورد تأکید قرار داد و اضافه کرد: مردم ما مردمی همراه و هستند که همواره در تهدیدها و شیطنت‌های دشمنان نظام، انقلاب و رهبری را موردحمایت خود قرار داده‌اند، پس رسیدگی به مشکلات آن‌ها بدون هدررفت زمان و واسطه‌گری برعهده همگان است.

وی خواستار بسترسازی و ایجاد زیرساخت لازم برای احداث مرکز صنعتی و تولیدی در بخش‌های کامفیروز شمالی و جنوبی توسط مسئولان شد و تصریح کرد: شغل و پیشه مردم منطقه فقط کشاورزی و کشت تک‌محصولی برنج است که بحران آب نیز طی سال‌های گذشته سایه سنگینی بر سر منطقه ایجاد کرده ازاین‌رو یکی از راهکارهای مهم برون‌رفت از معضل بیکاری ایجاد اشتغال از طریق احداث و توسعه مراکز صنعتی و تولیدی است.

احمدی نماز جمعه را کانون و محور همدلی بین مردم عنوان کرد و از شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خواست تا با عنایت به جمعیت درخور، تدین و تاریخی بودن منطقه و تقاضای مکرر مردم نسبت به راه‌اندازی نماز جمعه اقدام عاجل به عمل آورند.

در ابتدای این مراسم شاهرخ رستمی بخشدار کر به تشریح خدمات دولت در این بخش پرداخت و گفت: در هفته دولت امسال 30 طرح بااعتباری به ارزش 52 میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
کد مطلب : ۱۰۴۹۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما