۰
plusresetminus

هیئت‌ رئیسه شورای شهر لامرد از ظرفیت‌های موجود برای پیشرفت امور استفاده کند

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۷
فرماندار لامرد گفت: از هیئت‌ رئیسه جدید شورای شهر می‌خواهم از فرصت‌ها و ظرفیت‌هایی که وجود دارد برای پیشرفت امور شهر بیشتر استفاده کنند و کم‌تر وارد مسائل حاشیه‌ای شوند.
به گزارش حافظ نیوز، عبدالرضا منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد اظهار داشت: شورای اسلامی یک ‌نهاد مردمی است و فلسفه وجودی آن با رأی مردم است و افرادی که به‌تازگی به‌عنوان هیئت‌ رئیسه جدید شورای اسلامی شهر لامرد انتخاب شده‌اند این دقت را داشته باشند که تلاش آنها باید کار برای مردم و عمران و آبادانی شهر باشد.

وی افزود: این مهم زمان بیشتری را می‌طلبد و این اعضا باید با اتحاد، انسجام، وحدت و کار جمعی کارهای باقی‌مانده در شهر لامرد را به سامان برسانند.

این مسئول اضافه کرد: توصیه‌ای که به هیئت‌ رئیسه جدید شورای اسلامی شهر لامرد دارم این است که از فرصت‌ها و ظرفیت‌هایی که وجود دارد برای پیشرفت امور شهر بیشتر استفاده کنند و کم‌تر وارد مسائل حاشیه‌ای شوند و سعی شود بیشتر به وظایف و مسئولیت‌هایی که بر عهده آنان است توجه داشته باشند.

فرماندار لامرد خاطرنشان کرد: این شهر به‌اندازه کافی ضربه خورده و امور آن به عقب ‌افتاده است که اعضای شورای این شهر باید در یک فضای دوستانه از ظرفیت نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، دستگاه‌های اجرایی و مردم استفاده کنند زیرا هر جا که مردم پای‌کار آمده‌اند کارها بهتر و روان‌تر انجام شده است.

منصوری ادامه داد: به هیئت‌ رئیسه جدید شورای اسلامی شهر لامرد تبریک می‌گویم و امیدوارم در انجام مسئولیت خود موفق باشند.
کد مطلب : ۱۰۶۴۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما