۰
plusresetminus

همایش اسوه‌های صبر و ایثار در لامرد برگزار شد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۲۱
همایش اسوه‌های صبر و ایثار به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران لامرد برگزار شد.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از لامرد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان بعد از ظهر امروز در همایش اسوه‌های صبر و ایثار که به‌منظور تجلیل از همسران شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران لامرد در سالن اجتماعات کانون فرهنگی شهید عامری برگزار شد اظهار داشت: استان فارس دارای 150 شهیده زن و این افتخار بزرگ است که نشان از ایثارگری و شجاعت بالای زنان این استان شهیدپرور دارد.

حجت‌الاسلام روح‌الله بلوری افزود: هفته دفاع مقدس یادآور ایثارگری‌ها و شجاعت ملت بزرگ ایران است و امروز عده‌ای بهانه می‌گیرند که چرا تمام امتیازات متعلق به فرزندان شهدا است و چه زیبا گفت آن فرزندی شهیدی که گفت تمام امتیازها را از ما بگیرید اما پدرم بازگردد.

وی خاطرنشان کرد: این ایثارگری مادران شهدا بود که باعث شد شهدا در هشت سال دفاع مقدس تا آخرین لحظه در مقابل ابرقدرت‌ها با شجاعت تمام بایستند و اجازه ندادند یک‌ ذره از خاک کشور در اختیار دشمن باقی بماند.

بلوری اضافه کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا باید همیشگی و ادامه داشته باشد زیرا یادآور مسیر ایثارگری و شجاعت شهدا و ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس است.

در ادامه این مراسم فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران لامرد نیز بیان داشت: همایش اسوه‌های صبر و ایثار یک برنامه شاخص است که توسط این حوزه مقاومت در هفته دفاع مقدس برگزار شد.

سیما قادری اضافه کرد: مادران، خواهران و همسران شهدا و جانبازان اسوه‌ها و الگوهای ایثارگری در جامعه هستند و باید قدردان آنان بود.

به گزارش فارس، در ادامه این مراسم به‌صورت نمادین از همسران شهیدان علی کیانی، درویش شریفی، حاج مصطفی امیری و همسر جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی حسین ابراهیمی تجلیل شد.
کد مطلب : ۱۱۰۸۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما