۰
plusresetminus

آیت الله دستغیب: نبوت منهای ولایت، ضلالت و گمراهی است

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۰
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: نبوت منهای ولایت یعنی دین ناقص و هر یک از این دو مقوله مهم ترک شود،انسان در مسیر ضلالت و گمراهی قرار می گیرد و به همین سبب این دو از یکدیگر جداشدنی نیستند.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از ایرنا آیت الله سید علی اصغر دستغیب، در آستانه عید سعید غدیر خم در جشنی که به همین مناسبت در سپیدان برگزار شد، اظهار داشت: دین کامل که اکمال آن در واقعه غدیر محقق شد متاسفانه برخی ها از آن سرباز زدند و در دو سده اخیرمساله وحدت وهمزیستی مسلمانان به گونه ای دیگر نمود یافت و همین امرموجب سوءاستفاده دشمنان شد.

وی به پاره ای از مسایل که هم اینک جهان اسلام با آن مواجه است اشاره کرد و گفت: در عربستان گروهی به عنوان وهابیون با تاسیس حکومت آل سعود، پایه گذار وهابیت شدند و با تزویر و زور پایگاهی مخالف اسلام در سرزمین وحی بنا نهادند که یکی از نتایج آن بروز داعش است.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) ادامه داد: امروز یکی از وظایف مهم ما آگاه کردن آحاد جامعه از مسایلی است که در دنیای اسلام رخ می دهد.

آیت الله دستغیب در بخش دیگری از مطالب خود گفت: با توجه به این که شهرستان سپیدان دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است، حضوراهل ایمان در مناطق گردشگری و تفرجگاه های این منطقه موجب می شود که منکراتی دراین مناطق صورت نگیرد و این حضور نیز به مثابه یک نوع معروف است.

در این آیین، گروه معارف و تواشیح شهرستان سپیدان به مولودی خوانی و اجرای سرود پرداختند.

شهرستان سپیدان به مرکزیت اردکان در فاصله 100کیلومتری شمال غرب شیراز واقع شده است.
کد مطلب : ۱۱۱۳۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما