۰
plusresetminus

شهرک صنعتی سروستان نیاز به یک حلقه چاه دارد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۲
فرماندار سروستان در بازدید معاون حفاظت و بهره‌برداری آب منطقه‌ای استان فارس از شهرک صنعتی شماره یک این شهرستان بر لزوم اخذ مجوز جابه‌جایی و حفر یک حلقه چاه آهکی در این شهرک تأکید کرد.
به گزارش حافظ نیوز، سلیمان کرمی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شماره یک این شهر که به‌ اتفاق معاون حفاظت و بهره‌برداری آب منطقه‌ای استان فارس صورت گرفت، اظهار داشت: این بازدید به درخواست فرمانداری، پیرو جلسه پیگیری حل مشکل آب شهرک صنعتی شماره یک و با توجه به‌ضرورت تامین آب مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در این شهرک، صورت گرفته است.

 وی تصریح کرد: علی‌رغم تمام پیگیری‌های صورت گرفته این فرمانداری، هنوز مجوز حفر چاه در این شهرک صادر نشده که علت تأخیر در صدور مجوز، کاربری اولیه آن به‌عنوان آب شرب بوده که تحت اختیار شهرداری است و تغییر کاربری آن به صنعتی است که برابر قانون محل اشکال است.

وی افزود: معاون حفاظت و بهره‌برداری آب منطقه‌ای این استان با توجه به مشکلات موجود و احتمال بیکاری کارگران قول مساعد داد با هماهنگی مدیرکل بهره‌برداری وزارت نیرو پیگیری لازم و جدی در این مورد انجام دهد و حداکثر ظرف هفته آینده مجوز جابه‌جایی و حفر یک حلقه چاه آهکی در این شهرک صادر شود.

فرماندار سروستان تأکید کرد: ظرف دو ماه و تا انجام عملیات حفاری و تجهیز چاه جدید، آب مورد نیاز شهرک از یکی از چاه‌های نزدیک به چاه شهرک و با همکاری بهره‌برداران تأمین شود.

به گزارش فارس، شهرک صنعتی شماره یک سروستان با مساحتی بالغ‌بر 456 هزار مترمربع 18 واحد بهره‌بردار و 38 واحد واگذار شده را شامل می‌شود.
کد مطلب : ۱۱۲۳۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما