۰
plusresetminus

معرفی رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی اقلید

تاریخ انتشارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۹
رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی اقلید معرفی شد
به گزارش حافظ نیوز، طی آیینی که با حضور مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی فارس، امام‌جمعه اقلید، فرماندار و معاون وی، فرماندهان نظامی و انتظامی، رئیس شورای شهر، مسئولان آموزش‌وپرورش، اطلاعات، ورزش و جوانان، تشکل‌های مذهبی، کانون مداحان و سایر مسئولان شهرستانی در سالن شهید شریفی فرمانداری برگزار شد حجت‌الاسلام سید صاحب هاشمیان‌پور تودیع و حجت‌الاسلام هادی تشکری به‌عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان معرفی شد.

در ابتدای این آیین امام‌جمعه اقلید با تسلیت ماه محرم و عزای سالار شهیدان از خدمت صادقانه رئیس پیشین اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان تقدیر کرد و اظهار داشت: خدمت در عرصه فرهنگی کاری سخت و دشوار است که جدیت، صداقت و پشتکار فراوانی می‌طلبد.

حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی بابیان اینکه در عرصه خدمت فرهنگی اثر و نتیجه عمل با گذشت زمان مشخص می‌شود بر لزوم صبر و بردباری در این راستا تأکید کرد و افزود: خادمان این عرصه در معرض اظهارنظر، انتقاد، اتهام و دشمنی قرار دارند که این عوامل یا از قصد و باهدف صورت می‌گیرد و یا از روی جهالت برخی افراد نادان اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به اینکه همکاری صادقانه در امور فرهنگی کم است بر لزوم مشارکت و مساعدت عمومی در این راستا تأکید کرد و عنوان داشت: اهمیت کار فرهنگی به‌ویژه فرهنگی دینی بر کسی پوشیده نیست.

امام‌جمعه اقلید به نقش تبلیغات اسلامی در عملکردهای فرهنگی دینی جامعه اشاره کرد و مساعدت مسئولان استانی در راستای انتخاب رؤسای اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها در بازده زمانی طولانی‌تر باهدف کسب نتیجه عملکردی بهتر را خواستار شد.

طالبی با انتقاد از وجود هیئت‌هایی که به‌صورت غیرقانونی در محل‌های موقت فعالیت می‌کنند تصریح کرد: فعالیت این هیئت‌ها باید بر اساس قانون و هماهنگ و همسو با اهداف نظام، انقلاب و ولایت باشد.

وی در پایان سخنان خود بر لزوم همدلی، هم‌زبانی و مساعدت مسئولان شهرستانی در ایجاد هرچه بیشتر نظم و امنیت فرهنگی دینی در اقلید تأکید و خاطرنشان کرد: ایجاد زمینه‌های پیشرفت فرهنگی و تعمیق باورها و ارزش‌های اسلامی اصلی‌ترین عامل ناکامی دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی است.

به گزارش فارس، در پایان این آیین از خدمات یک‌ساله حجت‌الاسلام سید صاحب هاشمیان‌پور تقدیر و حجت‌الاسلام هادی تشکری به‌عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی اقلید معرفی شد.
کد مطلب : ۱۱۶۵۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما