۰
plusresetminus

تکذیب «قتل قهرمان پرورش‌اندام ایران»

تاریخ انتشارجمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۶
خبر منتشر شده درباره قتل یکی از قهرمانان پرورش اندام ایران تکذیب شد.
به گزارش حافظ نیوز؛ پس از انتشار مطالب و عکس‌هایی در مورد قتل یکی از قهرمانان پرورش اندام ایران در فضای مجازی، فدراسیون بدنسازی و پروش اندام ایران این موضوع را تکذیب کرد.

در خبر منتشرشده در برخی سایت‌ها آمده بود که «بابک محمدی»، یکی از قهرمانان پرورش اندام کشورمان به طرز دلخراشی به قتل رسیده است.

در این‌باره و پس از استعلام از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران، مشخص شد فردی به نام «بابک محمدی» جزو قهرمانان پرورش اندام نیست و عکس‌های فردی که در فضای مجازی متشر شده نیز مربوط به «علی اکبری» از قهرمانان پرورش اندام ایران است که خوشبختانه در سلامت کامل به‌سر می‌برد.

عکس دلخراشی هم که در این زمینه منتشر شده و در آن فردی با صورتی خون‌آلود و چاقویی در سر دیده می‌شود نیز مربوط به علی اکبری نیست و تنها یک تشابه ظاهری سبب انتشار این مطالب و عکس‌ها شده است.

رضا سلطانی - مدیر تیم‌های ملی فدراسیون بدنسازی و پرورش ایران - هم در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن ابراز تأسف از انتشار چنین مطالبی در فضای مجازی، گفت: متأسفانه پس از انتشار این مطلب، اعضای خانواده پرورش اندام ایران دچار نگرانی شدند. این‌که چنین مطالب نادرستی منتشر می‌شود، واقعاً جای تأسف دارد.

او ادامه داد: فردی که عکسش در فضای مجازی منتشر شده، علی اکبری از قهرمانان پرورش اندام ایران است که در سلامت کامل به‌سر می‌برد و خود او هم از شنیدن این خبرها شوکه و ناراحت شده است.
 
کد مطلب : ۱۲۰۳۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما