۰
plusresetminus

توزیع 250هزار جلد کتاب در نمایشگاه هفته کتاب داراب

تاریخ انتشارسه شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۲
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان داراب گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاهی با بیش از ۲۵۰ هزار جلد کتاب با تخفیف ۵۰ درصدی در داراب افتتاح شد.
به گزارش حافظ نیوز، هادی بصیری در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب افزود: پنج هزار عنوان کتاب با عناوین، مذهبی، اقتصادی، فرهنگی، هنری، دفاع مقدس و ... در اختیار علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی قرار گرفته است.

وی زمان برگزاری این نمایشگاه را از تاریخ ۲۵ آبان ماه لغایت ۱۵ آذرماه اعلام کرده و افزود: استقبال خوب مردم داراب و فرهنگ دوستان باعث شد که امسال دومین نمایشگاه کتاب در این شهرستان برگزار شود.

بصیری همچنین به برپایی نمایشگاه در تمامی چهار بخش شهرستان اشاره کرده و گفت: به دلیل بعد مسافت دیگر مردم این شهرستان مخصوصا بخش هایی که فاصله زیادی با مرکز شهرستان دارند، نمایشگاههایی هم در آن بخشها برگزار می شود که سبب ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی داراب از حضور پر شور دانش آموزان در روز اول این نمایشگاه قدردانی کرد و افزود: کتابهای غیر درسی باید به مدارس بیشتر برده شود تا دانش آموزان در کنار کتب درسی از معلومات عمومی بالاتری برخوردار شوند.

 
کد مطلب : ۱۲۰۸۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما